Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon - Wat na De Beukelaer?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon - Wat na De Beukelaer?

    De Beukelaer doet deze week voor de laatste week Nikon. Weet er iemand waar we daarna terecht kunnen en of we voor het kuisen dezelfde service krijgen als bij hun?

    Indien deze post in een ander forum moet geplaatst worden verplaats hem maar hoor modjes, was niet echt zeker of ie hier moest

  • #2
    Re: Nikon - Wat na De Beukelaer?

    Via uw lokale fotohandelaar bij Nikon Europe.
    In praktijk zal de onderhoud en herstellingsdienst gevestigd zijn in Tsjechië.
    fotosite

    Comment


    • #3
      Re: Nikon - Wat na De Beukelaer?

      Oorspronkelijk geplaatst door elsan
      Via uw lokale fotohandelaar bij Nikon Europe.
      In praktijk zal de onderhoud en herstellingsdienst gevestigd zijn in Tsjechië.
      Slecht nieuws dus......... gedaan met even gratis binnen doen en 10 minuten wachten. Is voor mij persoonlijk toch een klein gedacht in het achterhoofd waard om over te stappen.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon - Wat na De Beukelaer?

        Dat van Tsjechië is een kwakkel en niet meer dan dat.
        Niemand weet precies wat er gaat gebeuren.
        Nikon, Apple & Epson

        Comment


        • #5
          Re: Nikon - Wat na De Beukelaer?

          Oorspronkelijk geplaatst door MacTheKnife
          Dat van Tsjechië is een kwakkel en niet meer dan dat.
          Niemand weet precies wat er gaat gebeuren.
          't Is te hopen, want erg zinnen doet het me niet.
          Alleen vrees ik er wat voor, je krijgt het van verschillende kanten te horen.
          fotosite

          Comment


          • #6
            Re: Nikon - Wat na De Beukelaer?

            Oorspronkelijk geplaatst door elsan
            't Is te hopen, want erg zinnen doet het me niet.
            Alleen vrees ik er wat voor, je krijgt het van verschillende kanten te horen.
            Klopt!

            Comment


            • #7
              Re: Nikon - Wat na De Beukelaer?

              Goeiedag,

              Het nieuwe filiaal van Nikon Europe zal in Evere komen in de omgeving van de Nato.
              Er werd tot op heden niet bevestigd of de herstellingsdienst daar ook zal zijn.
              Laat ons hopen van wél.

              mvg,

              Roland

              Comment


              • #8
                Re: Nikon - Wat na De Beukelaer?

                Gisteren stond ik bij focilux binnen toen er iemand met een te repareren nikon toestel binnen was.
                Het advies aan de man was even te wachten want ze wisten het zelf nog niet, maar dachten dat het hoogst waarschijnlijk idd Tsjechië ging zijn (voor herstellingnen dan toch).
                Ik zeg niet dat dit de waarheid is, maar dat is wat ik gehoord heb.

                fwiw

                Jo.
                A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                Nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon - Wat na De Beukelaer?

                  Ik weet nie hoe het er gaat uitzien maar hier is het in elk geval zo.

                  Nikon Scandinavie met hoofdkantoor in zweden
                  Daarna heb je in elk land (Zoals noorwegen en finland) een sub afdeling.

                  Daar wandel ik af en toe eens rustig binnen wanneer ik paseer en laat mijn sensortje eens kuisen en je bent daar altijd zeer welkom.
                  Denk dat ze daar graag eens iemand zien komen want toen ik vroeg hoe ik het beste mijn sensor kon kuisen antwoorde de wijze man.
                  Spring gewoon eens binnen..

                  Dus herstelling worder daar uitgevoerd ter plaatste en het is Nikon zelf.
                  En ik hoop dat het niet veranderd , ze beginnen me daar net te kennen

                  Dus, misschien gebeurd wel hetzelfde in belgie

                  Risto
                  Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon - Wat na De Beukelaer?

                    Dat is tenminste eens positief nieuws.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon - Wat na De Beukelaer?

                      Ik heb begrepen van een dealer dat het de bedoeling was om een filiaal van Nikon in België op te richten. Men is hier echter nog niet klaar mee en in tussentijd zou het Nikon Frankrijk zijn die zou fungeren als stand-in.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon - Wat na De Beukelaer?

                        Zoals altijd de geruchtenmolen even stoppen: Nikon België wordt een afdeling van Nikon France.
                        Nikon, Apple & Epson

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon - Wat na De Beukelaer?

                          Oorspronkelijk geplaatst door MacTheKnife
                          Zoals altijd de geruchtenmolen even stoppen: Nikon België wordt een afdeling van Nikon France.
                          En waar zal die dan gevestigd zijn?
                          Waar zal de service gebeuren?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon - Wat na De Beukelaer?

                            Nog veel vraagtekens en de geruchtenmolen, ja, de geruchtenmolen....
                            Zoals die het gezien heeft van iemand die het gehoord had ....
                            Ik ga in elk geval een mailke sturen naar BD en de firma oprecht bedanken voor zijn super, super, superservice die ik heb mogen genieten en het spijtig is dat ...
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon - Wat na De Beukelaer?

                              Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                              Ik ga in elk geval een mailke sturen naar BD
                              Gewoon een postje in het forum van BD zetten is toch genoeg of bedoel je soms DB

                              Hubert
                              Hubert

                              Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                              Comment

                              Working...
                              X