Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bewerken van foto's op het toestel zelf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bewerken van foto's op het toestel zelf

Ik ben van plan om een digitaal fototoestel aan te schaffen van tss 300 à 400 euro.

'k Zou graag eenvoudige bewerkingen kunnen doen op het toestel zelf. Bijvoorbeeld foto's inzoomen en onmiddellijk opslaan als nieuwe foto.

In de winkels waar ik ben langsgeweest kon men mij weinig vertellen over deze mogelijkheid.

Heeft/kent er iemand zo'n toestel?

De tijd tussen het afdrukken en vastleggen van de foto vind ik eveneens een belangrijk criterium.

Re: bewerken van foto's op het toestel zelf

Hi

Ik bezit een Canon G6 en die functie zit er op
    Maar denk dat het wat duur voor je zal zijn -+ 650
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

Comment

Dit topic is verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

Comment

Het hangt ervan af wat je allemaal als eenvoudige bewerkingen ziet...
        Jouw voorbeeld kon ook al op mijn s602z...

Wat verwacht je nog meer?
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
          Het hangt ervan af wat je allemaal als eenvoudige bewerkingen ziet...
          Jouw voorbeeld kon ook al op mijn s602z...

Wat verwacht je nog meer?
          Is eigenlijk het belangrijkste dat ik verwacht ivm bewerken. Hoe noemt die functie dan? Ik vind er weinig of niets van terug in vergelijkende tests.
          Als ik een toestel ga kopen gaat mijn voorkeur uit naar een Canon of een Sony. Dus moest daar een compacte digitale camera in bestaan, rekening houdend met m'n budget van 300 à 400 euro, dan is het beslist!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomVH
            Is eigenlijk het belangrijkste dat ik verwacht ivm bewerken. Hoe noemt die functie dan? Ik vind er weinig of niets van terug in vergelijkende tests.
            Als ik een toestel ga kopen gaat mijn voorkeur uit naar een Canon of een Sony. Dus moest daar een compacte digitale camera in bestaan, rekening houdend met m'n budget van 300 à 400 euro, dan is het beslist!
            Eerlijk gezegd, zegt die functie mij heel weinig... Ik heb ze NOOIT gebruikt... Dat is nu net een functionaliteit die je gewoon het best op je PC/MAC gebruikt...
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomVH
              Heb ook een Fuji 602 gehad met die functie. Het is een soort digitale zoom, met het verschil dat je kan kiezen waar je zoomt. Dit brengt altijd kwaliteitsverlies mee (pixels worden uitgerekt) en op zo'n klein scherm kan je het ook al moeilijker beoordelen. Natuurlijk als je zonder pc werkt, maar via PictBridge-technologie, kan je toch nog de compositie aanpassen.

Comment

Working...
              X