Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help!!! wat moet ik doen????

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Willo72,

Ten eerste Welkom op BD, Willo72.

Jij hebt echte pech met de camera.
    Is het mogelijk een foto te laten zien met daarop de defecte pixel?
    Dan kunnen we zien waarover we praten.

Groetjes en suc6
    André Barnier
    SONY DSC RX10IV 24-600mm
    http://www.pbase.com/abarnier

Comment

Hoi,

Ik ril nog altijd na, ik heb nl. hetzelfde aan de hand gehad, ook met een fuji s602z. Eerst naar de lokale dealer, die vertelde me dat het waarschijnlijk niet onder garantie viel. Het toestel werd opgestuurd en drie weken later terugbezorgd, met nieuwe ccd sensor en ZONDER hot pixels.

Belangrijke factoren:
      - sluitertijd (korte sluitertijden ook aanwezig?
      - cluster of enkele pixel die oplicht?
      - Mailen naar info@fuji.be (André de beuckelaere of iets in die aard) en vooral BLIJVEN mailen, iedere week weer) . In de eerste mail heb ik gezegd wat er scheelde en dat ik dit niet kon aanvaarden (een voorbeeldfotootje in bijlage bijgevoegd), zeker niet voor een toestel van 900 Euro. Ik heb ook geeist dat ze onmiddellijk contact met me zouden opnemen. VIER uur later hingen ze aan de telefoon, om te vragen het toestel zo snel mogelijk binnen te brengen. Wees kordaat maar beleefd en dan wordt je probleem wel opgelost...

Hou ons op de hoogte, ok?

Comment

Heb ff een foto online gezet, kijk wie de defecte pixel kan vinden....

http://www.pbase.com/willo72

Canon 550D/RS60-E3/Canon 70-300 DO IS/Canon 24-105 F4 IS/Sigma 150mm EX Macro/Sigma EF-500 DG ST

Comment

Rechts onder ?
          greetings,
          Erik

Comment

Erik heeft de prijs gewonnen.

Hoera,

Eh, Willo72 wat is eigenlijk de prijs

Groetjes
            André Barnier
            SONY DSC RX10IV 24-600mm

Comment

alleen m'n complimenten en felicitaties, hele goede ogen!!!! Erik

Canon 550D/RS60-E3/Canon 70-300 DO IS/Canon 24-105 F4 IS/Sigma 150mm EX Macro/Sigma EF-500 DG ST

Comment

testje
                Neem een foto met je lenskap erop!
                Neem een foto van een wit blad!

vraagje?
                Wie zit er zonder death of hot pixels?

Ikzelf
                2 hot pixels
                Nooit eerder gezien of opgemerkt totdat ik deze test deed.
                Wat je niet weet, zie je niet en stoort je ook niet...
                net zoals vreemd gaan...

Comment

heb ook een foto gemaakt met mijn hand voor de lens.....

http://www.pbase.com/willo72

Comment

Ik word er zo langzamerhand erg verdrietig van, heb de camera weer opgestuurd, kreeg 'm terug maar met nog steeds de zelfde euvel en er staat dat ook dood leuk in de repartiebon, ccd getest geen dode pixel gevonden!!!! ARGGGGGGG
                    Wie heeft nog raad voor mij!!!!????? krijg de neiging om die camera door de ruit te gooien bij die winkel!!!!!

Comment

een tijdje geleden was hier een software pakketje online om te testen op dode pixels...

ALs ik dit probeer, krijg ik de ene keer 2000 dode pixels, dan weer 300 en zelfs 0...

quid?

Comment

Zeg Willo72
                        je mag gerust da ding bij fotohuset door het raam gaan gooien (op je eigen verantwoordelijkheid) maar daar los je dus echt niks mee op.
                        Het ligt echt niet aan de winkel waar je hem gekocht hebt. Als de camera naar fuji is teruggestuurd en hij komt defect terug, dan denk ik toch dat je eerder een ritje naar rotterdam moet doen om daar wat "ruiten te doen sneuvelen".
                        Ik snap trouwens ook heel goed dat je op de prijs gelet hebt. Ik heb zo ook 300 euro bespaart en dat is toch nogaltijd een boel geld!

Ik zou zo zeggen volhouden bij de importeur en blijven aandringen. Eventueel met de media dreigen of zo (als laatste pressie middel he, want dreigen da's nie goed...)
                        Time is a precious little thing....

Comment

Ik heb dus 2 dode pixels gevonden...

Heb mijn camera gekocht bij digital-shopping.fr
                          ik zal eens navragen wat ik moet doen....

Eenmaal je ze ontdekt hebt, valt het wel op....

mvg,

Comment

Zo net bericht gehad van de winkel waar ik 'm had gekocht en ik krijg mijn geld terug
                            Dus moet ik maar 'ns gaan zoeken naar een andere camera, nog suggesties????

Comment

Eenmaal je ze ontdekt hebt, valt het wel op....
                              daarom ga ik er niet achter zoeken, ik zie ze niet op mijn scherm, ik zie ze niet op zelfgedrukte dingen, ik zie ze niet op labo-afdrukken..

zolang er niks "zichtbaar" mis is, waarom je je dan lopen ergeren en zorgen maken...
                              ToM.___ //Fuji s602.
                              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                              It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Zo net bericht gehad van de winkel waar ik 'm had gekocht en ik krijg mijn geld terug
                                Dus moet ik maar 'ns gaan zoeken naar een andere camera, nog suggesties????
                                Goed nieuws Willo72.

Ga je nu voor de nieuwe Minolta 7hi of de Nikon 5700 of de nieuwe Canon G3

Groetjes en de beste wensen.
                                André Barnier
                                SONY DSC RX10IV 24-600mm

Comment

Working...
                                X