Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbieding Canon 350D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aanbieding Canon 350D

Ik wil mij verdiepen in de wereld van de fotografie. Ik heb lang getwijfeld tussen enkele digitale reflextoestellen. Uiteindelijk is mijn oog gevallen op de Canon 350D. Ik denk een goed basistoestel om mee te beginnen met toch vele mogelijkheden.

Een week geleden kreeg ik de lentefolder van de welbekende fotozaak Grobet in de brievenbus ... op de voorpagina staat volgende aanbieding:
    Canon Eos 350D + kitlens 18-55 mm + CF 1G = 849 EUR

Door navraag heb ik vernomen dat die CF van het merk Sandisk betreft (wat toch goede kwaliteit is denk ik).

Wat denken jullie van de prijs ? Op dit moment weet ik in Belgie geen handelaar die het goedkoper aanbiedt ? Een aankoop via internet (vb het Duitse Top-Foto wat door de meeste forumleden aanzien wordt als betrouwbaar) wil ik vermijden vanwege garantie, nederlandse handleiding, ... Bovendien als ik diezelfde configuratie bij Top-foto zou het maar een verschil zijn van om en bij de 50 EUR. Niet de moeite dus om de afstand af te leggen.

Ik merk dat de prijs van de 350D wekelijks daalt (wat eigenlijk wel normaal is). Ik stel ook vast dat Canon tegenwoordig een heuse campagne heeft opgezet voor de 350D (reclamespots in bioscoop en op tv). Nu stel ik mij de vraag zou ik nog een paar weken wachten of gaat de prijs volgens jullie stabiliseren? Uiteraard weet ik ook dat je eeuwig kunt blijven wachten, maar ik zou het spijtig vinden als ik hem nu zou aankopen en dat ik zie dat het toestel over een maand 100 EUR goedkoper is.

Alvast bedankt voor de respons !
    melsen.be photography
    http://melsen.be

Re: Aanbieding Canon 350D

Oorspronkelijk geplaatst door brasco
    Ik wil mij verdiepen in de wereld van de fotografie. Ik heb lang getwijfeld tussen enkele digitale reflextoestellen. Uiteindelijk is mijn oog gevallen op de Canon 350D. Ik denk een goed basistoestel om mee te beginnen met toch vele mogelijkheden.

Een week geleden kreeg ik de lentefolder van de welbekende fotozaak Grobet in de brievenbus ... op de voorpagina staat volgende aanbieding:
    Canon Eos 350D + kitlens 18-55 mm + CF 1G = 849 EUR

Door navraag heb ik vernomen dat die CF van het merk Sandisk betreft (wat toch goede kwaliteit is denk ik).

Wat denken jullie van de prijs ? Op dit moment weet ik in Belgie geen handelaar die het goedkoper aanbiedt ? Een aankoop via internet (vb het Duitse Top-Foto wat door de meeste forumleden aanzien wordt als betrouwbaar) wil ik vermijden vanwege garantie, nederlandse handleiding, ... Bovendien als ik diezelfde configuratie bij Top-foto zou het maar een verschil zijn van om en bij de 50 EUR. Niet de moeite dus om de afstand af te leggen.

Ik merk dat de prijs van de 350D wekelijks daalt (wat eigenlijk wel normaal is). Ik stel ook vast dat Canon tegenwoordig een heuse campagne heeft opgezet voor de 350D (reclamespots in bioscoop en op tv). Nu stel ik mij de vraag zou ik nog een paar weken wachten of gaat de prijs volgens jullie stabiliseren? Uiteraard weet ik ook dat je eeuwig kunt blijven wachten, maar ik zou het spijtig vinden als ik hem nu zou aankopen en dat ik zie dat het toestel over een maand 100 EUR goedkoper is.

Alvast bedankt voor de respons !

Volgens mijn bescheiden mening gaat de prijs van de 350D niet meer spectaculair zakken...

Comment

hij werd vorige week bij mediamarkt in aken aangeboden met sigma kitlens 18-55 voor € 599.Daarvoor zou ik wel eens voor rijden.

staat bij vandenborre 849 en daar krijg je een fototas bij aankoop van een toestel.Je moet er wel om vragen !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe
        hij werd vorige week bij mediamarkt in aken aangeboden met sigma kitlens 18-55 voor € 599.Daarvoor zou ik wel eens voor rijden.

staat bij vandenborre 849 en daar krijg je een fototas bij aankoop van een toestel.Je moet er wel om vragen !!
        Was dat een tijdelijke aanbieding of kost die daar zoveel maar?
        Ik ben namelijk ook opzoek naar een EOS 350D maar het budget is een probleem. Als hij effectief €599 kost met een basislens zou het wel interessant zijn. Kan ik dit ergens op het net controleren?
        Canon 350D - Sigma 18-200mm F3,5 - 6,3 - Panasonic DMZ-FX01

Comment

Helaas was de actie voor vorige week .Hier stond hij te koop aan 599 ...je kan misschien eens bellen of ze nog te krijgen zijn aan die prijs !
          zie topic http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=106804

Comment

beste,

ik ben misschien wel van plan om mijn body eventueel weg te doen, het betreft een canon 350D met 18-55 lens, batterijgrip en extra batterij.

als je een bod wil doen, laat maar iets weten, is in nieuwstaat, met nog een 15 maanden garantie

ik zal er nog een monopod en rugzak bijdoen, en eventueel een 256mb kaartje..

groetjes

ckn@scarlet.be op via pm hier
            Nikon D810 en nen hoop glas

Comment

bedankt voor de info

en Ironhawk laat maar weten wanneer je van plan bent je toestel weg te doen.

Ik ben van plan een EOS 350D te kopen om deze zomer goede en mooie foto's te kunnen trekken in Florida, want met een gewoon digitaal toestel zijn de mogelijkheden toch beperkt.
              Canon 350D - Sigma 18-200mm F3,5 - 6,3 - Panasonic DMZ-FX01

Comment

Working...
              X