Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canonj ixus: 330 of v3?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canonj ixus: 330 of v3?

hallo, kenners!

Ik wil ABSOLUUT een Canon als camera omdat die ontegensprekelijk de beste (en mss zelfs de mooiste ook) camera's hebben, maar ik heb geen budget voor mijn natte droom: de G2. ik heb dat wel voor de ixussen. Maar wat neem ik nu? 330 of V3, de laatste draagt mijn voorkeur weg, maar hij heeft slechts 2x zoom en aangezien ik graag mooie teleshots maak.... Vraag is of de 330 voldoende is voor een A4 afdruk. Persoonlijk denk ik wel, gezien de schitterende fotokwaliteit van Canon. Iemand daar al ervaring mee?
    Canon 10D - Toshiba 1G Xtraspeed - wat L-servies

Nog vergeten te vertellen
    canon ixus 330 2MPixels
    canon ixus V3 3MPixels

Comment

Ik heb gekozen voor de a40, uiterlijk was niet zo belangrijk voor mij, wel de 3x optische zoom en de vele instellingen. Kijk eens op www.stevesdigicams.com en aan de hand van de reviews en foto's kom je misschien tot een besluit.

Tom
      --Canon PS A40--
      --BD0180BE--

Comment

Ik heb een IXUS 330 en ben er tevreden over. Al de foto's op onderstaande PBASE albums zijn ermee genomen, behalve die van Tignes...
        Ik heb de fotos eens afgedrukt op A4 formaat met een kleurenlaser en voor mij zijn ze goed genoeg.....

Koen
        www.pbase.com/koendehouwer
        www.pbase.com/tignes

Comment

up

Comment

Originally posted by go2bonsai
            Nog vergeten te vertellen
            canon ixus 330 2MPixels
            canon ixus V3 3MPixels
            Op www.megapixel.net krijgt de ixus v3 de hoogste quotering van alle daar geteste 3MP compacttoestellen.Maar ja welke "waarde"(geloofwaardigheid) hebben die reviews!?

Comment

Working...
            X