Gedurende 5 jaar had ik een fujifilm 4900Z waar ik heel erg tevreden over was en waar ik prachtige scherpe heldere en kleurrijke foto's mee gemaakt heb.
Met dit toestel heb ik geleerd om te werken met sluitertijden en lensopeningen.
Na lang sparen heb ik besloten een "echte DSLR" Nikon D70s aan te kopen.
Ik heb dit toestel nu ongeveer 8 maand en het lukt mij niet om haarscherpe foto's te maken.
Iedereen is heel erg gelukkig met dit type fototoestel, ik zou het liefst dat van mij willen verkopen en terug naar een gewoon digitaal fototoestel overstappen.
Maar voor ik mijn D70s verkoop wil ik heel erg zeker zijn dat hij technsch volledig in orde is en dat het probleem bij mij ligt.
Aangezien dit mijn eerste DSLR is kan ik niet vergelijken.
Ik vind het wel jammer dat ik zoveel geld betaald heb en na 8 maand nog steeds even ver sta als in het begin.
Als er mensen zijn met een D70s en die mij zouden willen helpen vergelijkende foto's te maken met onze toestellen dan weet ik zeker of er al dan niet iets mis is met mijn toestel
Ik heb namelijk dit toestel gekocht in Rotterdam en voor dat ik het in herstelling binnen geef moet ik zeker zijn.
Ik woon in de omgeving van Temse
je kan mij altijd mailen op
impe@pandora.be
Wie kan mij helpen ?
Met dit toestel heb ik geleerd om te werken met sluitertijden en lensopeningen.
Na lang sparen heb ik besloten een "echte DSLR" Nikon D70s aan te kopen.
Ik heb dit toestel nu ongeveer 8 maand en het lukt mij niet om haarscherpe foto's te maken.
Iedereen is heel erg gelukkig met dit type fototoestel, ik zou het liefst dat van mij willen verkopen en terug naar een gewoon digitaal fototoestel overstappen.
Maar voor ik mijn D70s verkoop wil ik heel erg zeker zijn dat hij technsch volledig in orde is en dat het probleem bij mij ligt.
Aangezien dit mijn eerste DSLR is kan ik niet vergelijken.
Ik vind het wel jammer dat ik zoveel geld betaald heb en na 8 maand nog steeds even ver sta als in het begin.
Als er mensen zijn met een D70s en die mij zouden willen helpen vergelijkende foto's te maken met onze toestellen dan weet ik zeker of er al dan niet iets mis is met mijn toestel
Ik heb namelijk dit toestel gekocht in Rotterdam en voor dat ik het in herstelling binnen geef moet ik zeker zijn.
Ik woon in de omgeving van Temse
je kan mij altijd mailen op
impe@pandora.be
Wie kan mij helpen ?
Comment