Nu zaterdag heb ik samen met een D200 eigenaar van dit forum een vergelijkende test van de 5D en de D200 gepland (met het oog op het schrijven van een artikel voor BD). Dit is duidelijk een topic dat een aantal mensen van BD bezig houdt
Met de medewerking van Canon is aan dit lijstje een 30D toegvoegd. Het wordt dus een test van de 5D/30D/D200.
Maar, ik mis enkele handen. Ik had graag een extra fotograaf gehad die ons helpt om alle foto's gelijktijdig op te zetten en te realiseren. Is er hier iemand geïnteresseerd?
Wat zoek ik? Iemand met
Dat laatste is belangrijk, ik wil de geloofwaardigheid van deze test niet laten in gevaar brengen door de medewerking van iemand die niet bereid is verder te kijken dan zijn lens lang is.
De bedoeling van deze test is verder te gaan dan een pixelpeepingcontest...
sugar
Edit:
Ondertussen is het artikel tot een goed einde gebracht en te lezen op de homepage
![Clown](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/clown.gif)
Met de medewerking van Canon is aan dit lijstje een 30D toegvoegd. Het wordt dus een test van de 5D/30D/D200.
Maar, ik mis enkele handen. Ik had graag een extra fotograaf gehad die ons helpt om alle foto's gelijktijdig op te zetten en te realiseren. Is er hier iemand geïnteresseerd?
Wat zoek ik? Iemand met
- DSLR ervaring
- Een statief
- die zaterdag beschikbaar is
- die bereid is af te zakken naar Diest
- zonder oogkleppen
Dat laatste is belangrijk, ik wil de geloofwaardigheid van deze test niet laten in gevaar brengen door de medewerking van iemand die niet bereid is verder te kijken dan zijn lens lang is.
De bedoeling van deze test is verder te gaan dan een pixelpeepingcontest...
sugar
Edit:
Ondertussen is het artikel tot een goed einde gebracht en te lezen op de homepage
Comment