Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kopen via het net

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kopen via het net

    Ben zinnens mij een d50 aan te schaffen en vroeg mij af of kopen via het net veilig is of niet ?
    Zou dan wel eerst eens naar een winkel gaan om het toestel eens te bekijken en om te zien of het wel goed in de hand ligt .
    Look,i'm not an intellectual-i just take pictures .

  • #2
    Re: kopen via het net

    Ik koop regelmatig via het net en ik heb tot hiertoe nog nooit problemen gekend En laten we hopen de het zo blijft.
    Nikon materiaal

    Comment


    • #3
      Re: kopen via het net

      Als je via het net koopt kan je flink wat geld uitsparen die je dan weer kan spenderen aan lenzen en zo. Ik heb deze week mijn d70s online besteld en gisteren reeds ontvangen en tweeënhalf jaar terug heb ik mijn compacttoestel ook via het net gekocht.

      En inderdaad, eerst gaan uittesten in de winkel

      Comment


      • #4
        Re: kopen via het net

        Oorspronkelijk geplaatst door Lohad
        Ik koop regelmatig via het net en ik heb tot hiertoe nog nooit problemen gekend En laten we hopen de het zo blijft.
        Oorspronkelijk geplaatst door rockstarbaby
        Als je via het net koopt kan je flink wat geld uitsparen die je dan weer kan spenderen aan lenzen en zo. Ik heb deze week mijn d70s online besteld en gisteren reeds ontvangen en tweeënhalf jaar terug heb ik mijn compacttoestel ook via het net gekocht.

        En inderdaad, eerst gaan uittesten in de winkel
        Kopen jullie dan in binnen- of buitenland?
        Indien buitenland, via welke site?

        Ik koop regelmatig randapparatuur zoals batterijen, geheugenkaartjes,..ed. Tot op heden durf ik het niet goed aan om bvb een lens aan te schaffen. Rekening houdend dat ik deze week een polarisatiefilter ontvangen heb, aangekocht in de VS, en dat het pakje gewoon aan de voordeur lag...
        Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

        Comment


        • #5
          Re: kopen via het net

          Oorspronkelijk geplaatst door SeaEagle
          Kopen jullie dan in binnen- of buitenland?
          Indien buitenland, via welke site?




          Dat zijn de meest gebruikte leveranciers hier op BD. Je wordt ook altijd verwittigd wanneer je spullen verstuurd zijn, en kan ook alles laten leveren op een ander adres als, als dat beter uitkomt. Ik laat meestal de spullen op het werk aankomen omdat ik dan zelf zie dat ze geleverd worden (als ik de magazijnier en mijn ploegbaas vooraf verwittig).

          Er zijn dus mogelijkheden om te voorkomen dat je dure lenzen voor de deur blijven liggen . Je kan ook laten leveren bij familie/buren/vrienden die de hele dag thuis zijn...

          Het is bij die leveranciers ook mogelijk om de spullen zelf op te halen (na afspraak), en dan kan je alles controleren bij aflevering.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: kopen via het net

            Ik heb hele goede ervaring met foto Konijnenberg. Men probeert serieus, "vandaag bestellen en morgen bezorgen."
            Vorige week de Nikon SB 800 Speedlight besteld. De volgende dag bezorgd met de rekening erbij. Gelieve binnen 8 dagen te betalen. !!!!!!!!!!!!
            (Thans een vestiging in Turnhout)
            AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

            Comment

            Working...
            X