Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paardenfoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • paardenfoto's

    momenteel ben ik in bezit van een powershot s1.
    daar komen redelijke paardenfoto's uit maar zeker niet zoals uit een slr.
    Ik maak veel foto's dus ik wil nu een slr gaan aanschaffen.
    Na overleg met een echte paardenfotograaf ga ik of voor een Canon eos 20d of de Canon 350D. Dit ivm continuopname etc.

    Paarden fotografie heeft namelijk de bijkomstigheid dat alles snel gaat. zonder flits. soms in een donker achtige omgeving.

    maar ja hij zei ook (wat ik al wist) die lens he. zucht.
    en er zijn er zo zo veel.
    ik ben dus een beetje een beginner hierin. budget is ook niet zo hoog.
    zit nu aan het volgende te denken.
    eerst lens dan pas camera. maar ik weet het nog niet zeker.
    een ding weet ik wel. ik heb nu 10 x analoge zoom. die is precies goed.
    ik wil dus wel met iets minder genoegen nemen maar niet veel.

    nu heb ik 3 lenzen waar ik over na zit te denken.
    en misschien hebben jullie ook nog een idee.
    het buitenseizoen komt er weer aan dus binnen gaat minder worden nu.
    en het liefste heb ik alles zo snel mogelijk aan de andere kant om alvast te gaan oefenen. maar ik wil niet de 350 kopen met een 18-55 lens want dan ga ik mij ergere aan het feit dat ik er nu niks mee kan.

    okee de lenzen.
    Sigma AF 18-200mm F3.5-6.3 DC DG Canon die ga ik 2de hands zoeken ivm geld

    en ik zag de Sigma AF 18-125/3.5-5.6 DC Canon

    en de Sigma zoom lens 55-200 mm F/4-5.-6

    kan ik al wat met die laatste lens? want ik kan aan de camera en deze lens als set komen.

    alvast bedankt!!!
    canon eos 350d. canon 18-55 mm. canon 70-210 mm 3.4-3.5 USM
    Canon Powershot S3

  • #2
    Re: paardenfoto's

    Met die sigma zal je buiten normaal wel mooie foto's kunnen maken, maar voor indoor : vergeet het.