Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paardenfoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: paardenfoto's

    Oorspronkelijk geplaatst door joska
    Een 2e handse Canon 10D en twee lenzen 50mm f1.8 en de 85 mm f1.8 en je komt een heel end. Veel succes
    Voor binnen prima, voor de buitenpistes en vooral jumping toch te weinig bereik.
    fotosite

    Comment


    • #17
      Re: paardenfoto's

      Oorspronkelijk geplaatst door elsan
      Voor binnen prima, voor de buitenpistes en vooral jumping toch te weinig bereik.
      Daarvoor is een 70-200 f2,8 dan weer een heel goede keuze.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #18
        Re: paardenfoto's

        Oorspronkelijk geplaatst door redina
        Na overleg met een echte paardenfotograaf ga ik of voor een Canon eos 20d of de Canon 350D. Dit ivm continuopname etc.

        Paarden fotografie heeft namelijk de bijkomstigheid dat alles snel gaat. zonder flits. soms in een donker achtige omgeving.
        Nu dat eerste snap ik helemaal niet ,dan meer bepaald die continu opnames .
        Ik doe heel veel paardesport , ook veel voor magazines enz . zit op heel grote evenement zoals de wereldbekers enz .

        Als je dan ziet welke mitrailette schieters er dan soms naast u staan , daar krijg ik het gewoon van op de heupen .
        Ik kan dat ook met mijne Mark II hoor zoveel beeldjes per seconde maar als je je job een beetje kent en iets van paardensport ,weet ge wel waneer ge op het knopke moet drukkken in dressuur bv bij de wissels enz... Die gasten rekenen enkel op lucky shots .
        Gewoon mijn bescheiden mening he

        wat betreft de lenzen , koop direct iets deftig 70-200 2.8 is een must in paarden sport en daar kan je alles mee aan of toch bijna
        Last edited by Tubbs; 27 maart 2006, 06:40.

        Comment

        Working...
        X