Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-Drive - Image Tank - Digbin

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• X-Drive - Image Tank - Digbin

Wie heeft hier ervaring mee wat moet je kopen ?? De digitale opslag moet tesamengaan met MemoryStick kaartjes. Graag informatie en gebruiks ervaring

Hallo Smile,

Op www.dpreview.com kun je kijken op de forums en dan bij "Storage and media" kijken en een search doen op x-drive of magetank.
    Hopelijk ben je hier alvast een beetje mee geholpen...
    Hannie

Comment

hallo,
      mischien zijn ze intussen veranderd, maar de imagetank, die ik nu naar alle tevredenheid reeds 3 maanden gebruik , kan geen Sony MemoryStick aan.

HTH
      ---
      darix
      afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
      D70s

Comment

De imagetank kan dat wel hoor Darix maar dan heb je ook een CF/memorystick adapter nodig.

Comment

Originally posted by Smile
          Wie heeft hier ervaring mee wat moet je kopen ?? De digitale opslag moet tesamengaan met MemoryStick kaartjes. Graag informatie en gebruiks ervaring

Een hele vracht met mogelijkheden, harddisken t/m 60 GB, maar ook adapters ook voor Sony heb ik gevonden staan op http://www.d95.nl/Digitaalfotograferen/Diversen/Imagetank.htm Zelfs handleiding vind je er.

Comment

Dag Smile,

Ik heb een Image tank en ben er heel tevreden over, en de tank kan inderdaad geen memorysticks aan standaard maar er bestaat een memorystick -> CF convertor,

De nieuwe image tank (X-drive) heeft echter standaard een memorystick lezer aan boord, dus geen problemen. Een site :
            www.powerinnumbers.com.au

Pentax K10D + kitlens
            http://www.pbase.com/svenm
            Zelfs de rosse buurt kan niet zonder Windows

Comment

Hallo.

Ik heb pas geleden via internet bij FotoKoch in Dusseldorf een
              JOBO Giga Stoxx 7/1 gekocht.
              Het is een draagbare harde schijf met 20gb ruimte. 4 slots voor alle mogelijke geheugen kaarten. Dus ook de sony memory stick.
              Tevens is het een kaart lezer als deze is aan gesloten.
              Tevens is er een aparte accu te verkrijgen om ook zonder stopcontact te kunnen werken. In de giga stoxx zitten nl zelf geen batterijen.

Mijn vorige post is nu gelukkig opgelost. De eerste Stoxx deed het niet en werd niet door mijn pc gevonden. Na snelle service is deze vervangen.

Info overdracht is redelijk snel.
              www.jobo.com

Groeten en succes Fillip
              Sony F707

Comment

Fillip

Wat heb je dit betaald ?

Comment

Dag Smile.

Ik heb mijn Giga stoxx besteld bij: www.Fotokoch.de
                  Bestelling over in europa voor ongeveer 15 euro meer.
                  20gb stoxx van 299 voor 279 euro.
                  De stroomvoorziening gaat via netspanning. Vergeet dus niet een extra accu bij te kopen. Die heb je nodig om bijv buiten het apperaat te kunnen gebruiken.
                  Groeten Fillip

Comment

Hallo,

Ik heb me bij mijn vorige antwoord op de vlakte gehouden maar had de x-drive in bestelling bij PIN. Vorige week vrijdag besteld, woensdag geleverd. Bravo PIN ! Hij is inmiddels natuurlijk opgeladen en uitgetest. De eerste test is ok. Ik denk dat ik geen invoerrechten hoef te betalen; op de bon stond als waarde 50 AUD.
                    Hannie

Comment

Working...
                    X