Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Upgraden naar Canon D60?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Upgraden naar Canon D60?

Ik heb nu een paar feesten op mijn werk gefotografeerd en ze waren erg tevreden. Ook werk ik steeds meer met portret/mode fotografie (heb een pro flitsset thuis) Nu lijkt een D60 me wel cool om als semi-pro door te gaan maar wat kan ik hier nog voor vragen:
    -Olympus E10
    -Wcon 08b wide lens
    -Tcon 14B tele lens
    -2x LiPo grip (met 1 lader)
    -FL40 flitser

Alles is in nieuwstaat.
    Canon EOS-10D
    Tamron 70-210 f2.8 +2x convertor
    Canon 28-135 IS
    Canon 50mm f1.8 mk 1
    Cosina 19-35 voor de benodigde groothoek
    2x Metz MZ54-3 flash

Ik zou proberen te adverteren op marktplaats.nl, ik heb daar mijn D30 verkocht en die heeft slechts 8 uur online gestaan.
    Er is daar veel te koop van fotografie.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Originally posted by Digipics357
      Ik zou proberen te adverteren op marktplaats.nl, ik heb daar mijn D30 verkocht en die heeft slechts 8 uur online gestaan.
      Ja, en het liefst willen ze het gratis en dan moet je het nog bezorgen ook.
      Canon EOS-10D
      Tamron 70-210 f2.8 +2x convertor
      Canon 28-135 IS
      Canon 50mm f1.8 mk 1
      Cosina 19-35 voor de benodigde groothoek
      2x Metz MZ54-3 flash

Comment

Originally posted by robbroek
        Originally posted by Digipics357
        Ja, en het liefst willen ze het gratis en dan moet je het nog bezorgen ook.
        Toch niet helemaal. Ja, de bieders zijn meestal van die lui, maar per email krijg je daar toch wel degelijk goede respons!
        Ik heb ook daar mijn E10 set verkocht en daar kwamen ze ergens uit het mdden van het land. Alleen vrees ik wel dat jij nooit meer het geld gaat vangen als wat ik er toen nog voor heb kunnen krijgen.
        Dat ligt puur aan de tijd van verkoop (ik zat net voor de photokina), en digitaal verourdert (te) snel.
        Je moet in ieder geval een mooie complete uitgebreide beschrijving hebben en een foto van het geheel maken. Dan heb je de meeste kans.
        Succes!

Comment

Working...
        X