Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cashback op alle Canon EOS toestellen tot 1200,- Euro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cashback op alle Canon EOS toestellen tot 1200,- Euro

Oorspronkelijk geplaatst door armani
    Cois, bedankt jongen!

Ik ga er nog even mee wachten. Ik heb daarstraks een mailtje verstuurd naar Corné. Een half uurtje later kreeg ik een reactie met de melding dat hij er ééntje gratis opstuurt! Of het nu om het kaartje gaat of om de sticker is niet helemaal duidelijk. Maar probleem opgelost.
    Dat is natuurlijk nog gemakkelijker,van goede service gesproken hé.
    We zullen elkaar wel eens tegenkomen zeker,want we wonen dicht bijeen.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cois
      We zullen elkaar wel eens tegenkomen zeker,want we wonen dicht bijeen.
      Die kans is zelfs heel groot. Ik heb mij een jaarabonnement planckendael/zoo aangeschaft.

Comment

3. Vul het aanvraagformulier in dat u uitsluitend aantreft op de website www.canon-europe.com/2006promotions

Ik zie dus geen aanvraagformulier staan voor lenzen!?
        Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door multipasser
          3. Vul het aanvraagformulier in dat u uitsluitend aantreft op de website www.canon-europe.com/2006promotions

Ik zie dus geen aanvraagformulier staan voor lenzen!?
          Ge moet van onder links het land selecteren ( Belgium dutch ) en dan steeds op volgende drukken.

Dus niet meer op de link klikken bij: 3. Vul het aanvraagformulier in dat u uitsluitend aantreft op de website www.canon-europe.com/2006promotions

Maar wel van onder op volgende.
          Last edited by Cois; 20 april 2006, 21:50.
          mvg FrançoisVM
          Canon 7D

Comment

en ondertussen wachten we al meer dan 1 maand op het boekje....
            Die 10 dagen waarvan sprake op de site mag met een pak zout genomen worden.

mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Het voucherboekje zat in de 30D doos. Trouwens de gratis 512MB CF card is ook al binnen. Toffe aktie van Canon
              Groetjes, Blord

Canon 7D en wat lenzen.

Comment

Eergisteren 350D gekocht en het voucherboekje zat ook in de doos. Bij de registratie kon ik de aktiecode ingeven die op de verpakking stond en dat gaf recht op een CF card van 256MB. Ik heb onmiddelijk de bevestigingsmail gekregen van Canon dat het CF-kaartje binnen de 28 dagen zou geleverd worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackGhost
                  Eergisteren 350D gekocht en het voucherboekje zat ook in de doos. Bij de registratie kon ik de aktiecode ingeven die op de verpakking stond en dat gaf recht op een CF card van 256MB. Ik heb onmiddelijk de bevestigingsmail gekregen van Canon dat het CF-kaartje binnen de 28 dagen zou geleverd worden.
                  Mijne is ongeveer na 3 weken toegekomen.

Comment

Mijn geheugenkaart is nu al toegekomen....van Ierland....via Schiphol.....prioritaire.
                    Alleen wordt het een taalkwestie,de brief was in het frans.
                    Mijn dochter zal blij zijn,want die was een geheugenkaart kwijt geraakt ( of gepikt ),zij krijgt die kaart.
                    Dus Canon hier is het snel gegaan,op 13 of 14 april gebeld.
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

Comment

Hmm,

Misschien dat ik toch maar de 70-300 IS USM lens ga bestellen nu er een aktie is.
                      Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

Comment

Zijn er ondertussen al mensen die het boekje ontvangen hebben??Ik word ongeduldig

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir
                          Zijn er ondertussen al mensen die het boekje ontvangen hebben??Ik word ongeduldig

mir
                          Nope.
                          Ik heb bijna 2 weken geleden wel mijn cashback opgestuurd voor mijn 17-40mm dankzij een lieve BD'r. Maar daar heb ik ook nog niets van ontvangen!
                          Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Comment

ja ik wacht al sinds 15/03 op mijn boekje.
                            Is hier anders niemand die de bon voor de ef-s 10-22 niet gebruikt en kan missen??

bedankt,

mir

Comment

Ik wacht ook al sinds 16/03 op zo'n boekje. Ondertussen heb ik de 70-300 al waar ik de cash-back op wil uitvoeren. (tja, het ongeduld hé...)

Maar ik begin iets te vermoeden. Als ik het goed begrepen heb dient deze operatie voor kersverse 30D-kopers.
                              Zou het niet kunnen dat Canon het boekje pas opstuurt wanneer het adres van de aanvrager overeenkomt met die van de registratie van een 30D?

Indien dit zo is zou ik nog lang kunnen wachten...
                              www.bigducksix.be

Comment

In dat geval hebben gaan ze een hoop mensen teleurstellen, waaronder mij
                                Groeten,

Albert Jan

Website AJH
                                lidnummer: BD0371NL

Comment

Working...
                                X