Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cashback op alle Canon EOS toestellen tot 1200,- Euro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cashback op alle Canon EOS toestellen tot 1200,- Euro

Als nieuwe eigenaar van een EOS 350D, EOS 30D en/of EOS 5D komt u in aanmerking voor wat wij de Canon EOS Extra promotie noemen. Deze promotie helpt u de wereld van fotografie te verkennen door middel van een cashback: u krijgt een geldbedrag terug van ons bij aankoop van geselecteerde Canon EF objectieven, flitsers, en verrekijkers. Het gehele aanbod van objectieven en accessoires dat u aantreft in ons exclusieve EOS Extra programma komt in aanmerking voor teruggave van bedragen variërend van EUR 50 tot EUR 150.

Algemene Voorwaarden en andere informatie kunt u terugvinden op www.canon-europe.com/2006promotions

- EF-300mm 1:4 L IS USM (€150)
    - EF-100-400mm 1:4,5-5,6 L IS USM (€150)
    - Verrekijker 10x42L IS WP (€150)
    - EF-S 10-22mm 1:3,5-4,5 USM (€100)
    - EF 17-40mm 1:4 L USM (€100)
    - EF 70-300mm 1.4;5-5;6 DO IS USM (€100)
    - Verrekijker 18x50 IS All Weather (€100)
    - EF-S60mm 1:2,8 Makro USM (€50)
    - Speedlite 580EX (€50)
    - EF 70-300mm 1:4-5,6 IS USM (€50)
    - Makro Ringflits MR-14EX (€50)
    - Verrekijker 10x30 IS (€50)
    - Extender EF 1,4x II (€50)
    - Extender EF 2x II (€50)
    Last edited by Otto Knap; 15 maart 2006, 09:42.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Re: Cashback op alle Canon EOS toestellen tot 1200,- Euro

Cashback op Eos 30D?

Hoe lang loopt de cashback voor de lensen?

Armani

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door armani
      Cashback op Eos 30D?

Hoe lang loopt de cashback voor de lensen?

Armani

Tot en met 31 december 2006 en zolang de voorraad strekt
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Zitten paar dezelfde bij als vorige keer, but who cares. Zolang we geld uitsparen ist goed

Comment

Is deze cashback ook geldig op materiaal uit bijvoorbeeld Nederland of Duitsland?

Jeroen
          http://www.jvermeulen.be

Comment

Ik heb me eergisteren 12 maart een lens gekocht.Zou ik dan ook zo een bon, kunnen opsturen?Of zal het pas gelden voor aankopen na 15 maart?
            Als dat zo is stuur ik mijn lens terug,heb via internet toch 7 dagen bedenktijd.

mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Dit komt juist op tijd, ga volgende maand onder andere een 70-300 IS USM en een SpeedLite 580EX aankopen, dan spaar ik 100 Euro uit , later dit jaar komt de EF-S10-22 erbij, met 100 Euro korting, schitterend, beetje jammer dat de nieuwe 17-55 er niet bij is, maar je kunt niet alles hebben hé

Comment

Hallo

Heb ik dit nu verkeerd gelezn?
                Deze actie is voor wie een eos 30d aankoopt en dan een boekje met vouchers krijgt voor vermelde promoties???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Camiel
                  Hallo

Heb ik dit nu verkeerd gelezn?
                  Deze actie is voor wie een eos 30d aankoopt en dan een boekje met vouchers krijgt voor vermelde promoties???
                  Lees de FAQ eens... daar kun je een boekje aanvragen!!!
                  http://canonextrapromotion.onlinerebates.com/faq.aspx
                  -=- Light is the key...

Comment

Waarom niet eens de 16-35mm erbij!
                    Altijd maar de 17-40mm. Je zou hem bijna uit medelijden kopen

Voor de rest wel leuk dat canon zo'n dingen doet. In Amerika is dat al JAREN op ver elk elektronisch product.
                    Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                      Als nieuwe eigenaar van een EOS 350D, EOS 30D en/of EOS 5D komt u in aanmerking voor wat wij de Canon EOS Extra promotie noemen. Deze promotie helpt u de wereld van fotografie te verkennen door middel van een cashback: u krijgt een geldbedrag terug van ons bij aankoop van geselecteerde Canon EF objectieven, flitsers, en verrekijkers. Het gehele aanbod van objectieven en accessoires dat u aantreft in ons exclusieve EOS Extra programma komt in aanmerking voor teruggave van bedragen variërend van EUR 50 tot EUR 150.

Algemene Voorwaarden en andere informatie kunt u terugvinden op www.canon-europe.com/2006promotions
                      Om nog maar te zwijgen over de 300 EUR die je terug krijgt bij de aankoop van de 5D zelf.
                      Zou dit betekenen dat deze laatste de deur uit moet omdat de opvolger al in aantocht is?
                      Wie weet er meer hierover?

hesy.be
                      BD0319BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hesy
                        Om nog maar te zwijgen over de 300 EUR die je terug krijgt bij de aankoop van de 5D zelf.
                        Zou dit betekenen dat deze laatste de deur uit moet omdat de opvolger al in aantocht is?
                        Wie weet er meer hierover?
                        bedankt de lesse.be ---heb de link gevonden en boekje met vouchers aangevraagd.Is toch altijd leuk zo een aanbieding he.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Camiel
                          bedankt de lesse.be ---heb de link gevonden en boekje met vouchers aangevraagd.Is toch altijd leuk zo een aanbieding he.
                          Maar de topic is niet echt correct. Toestellen tot 1200euro. Daarom lijkt het ook voor de 350d,20d te zijn. Wat niet zo is; Helaas.
                          Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Comment

Bedankt voor de tip De lesse.be.
                            Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

Hallo idereen,

Wij hebben deze week een EOS 350D, met de twee lenzen 18-55 en 55-200 gekocht. Als ik de website bekijk, dan kan ik blijkbaar geen aanspraak maken op die cash back actie, hoewel hierboven het tegendeel beweerd wordt.

Ik snap het niet te goed, kan iemand me het eens uitleggen ?

GRoeten,

Koen

Comment

Working...
                              X