Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vroeg me gewoon is af, de D70(s) heeft zo'n mooi lcd bescherming, de D50 niet. Zijn hier geen oplossingen op ?? het is natuurlijk wel voor het behoud van je lcd
IEMAND ??
Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.
Je kan er zelfklevend plastic voor kopen, zoiets als op sommige displays zit als je het nieuw koopt. Het is volgens mij van Hama.
Dit plakt niet zoerg als boeklon voor het kaften van boeken en gaat er makkelijk weer af.
Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Mijn ervaring met het schermpje van de D70 is dat het neit zo blijvend was: het was ineens weg. Het scherm van de D200 is al een stuk beter, maar daar heb je natuurlijk niks aan. Past het scherm van de D70s niet?
Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Zelf aan te brengen LCD cover, ook voor de D50 (op vorm gemaakt). Heb er zelf eentje en ben er zeer tevreden over. Vlotte en snelle levering, enige handigheid vereist bij het aanbrengen (niet erg moeilijk als je eerst de handleiding eens doorneemt).
Ik heb zo'n beschermfolie voor een palmcomputer (PDA) gekocht in de FNAC. Twee stuks in één verpakking. Beetje bijknippen en op het scherm gekleefd. Zie je absoluut niet zitten en biedt extra bescherming.
wat frederik ook zegt. bestel gewoon bij daproducts.
Ik heb dat destijds hier ook gepost voor de d2x/h serie van nikon.
is een perfect krasvast gecoat lexaan. hetzelfde materiaal waar het scherpje van de lcd is gemaakt. Snel in huis en voor een klein bedrag
Zelf aan te brengen LCD cover, ook voor de D50 (op vorm gemaakt). Heb er zelf eentje en ben er zeer tevreden over. Vlotte en snelle levering, enige handigheid vereist bij het aanbrengen (niet erg moeilijk als je eerst de handleiding eens doorneemt).
Sluit me hier helemaal bij aan. Zelf heb ik een Canon EOS 350D en heb deze cover daarvoor besteld. Goede bescherming. De prijs voor de Nikon D50 is 6 USD. Dus voor een kleine 10 euro totaal heb je dit in huis.
Wat een reacties super alleen 1 vraagje, ik kan op de site nergens zien hoe het eruit ziet zo'n lcd bescherming ? en hoe je het aan moet bevestigen enzo, daar ben ik ook wel benieuwd naar, kan iemand misschien een foto ervan maken die hem heeft ?
Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.
super krasvast hoeft van mij ook niet, zo'n dinkie van 8 euro is goedkoper te vervangen als een lcd-scherm zelf. En dat is de opzet natuurlijk ook. Hoe wordt het gemonteerd dat is mijn vraag ?
Die bescherming van da products ziet er degelijk uit. Heeft iemand deze voor de Nikon D200 al eens besteld (welke referentie)?
Ik heb hiervoor eens gemaild, maar nog geen antwoord gekregen.
Zo'n 'da protector is krasvrij (toch aan 1 kant), en wordt bevestigd met dubbelzijdige smalle kleefstrips. Losmaken kan met flosdraad (heb ik gelijk even geprobeerd, want ik had nog een stofje over het hoofd gezien bij het bevestigen), herbevestigen zonder problemen verlopen. Eenvoudig maar oerdegelijk product, in mijn ervaring.
Heb bij daproducts.com een beschermende cover gekocht..zondag besteld en donderdag reeds in de bus...goed materiaal en makkelijk te bevestigen met de bijgeleverde strips...een aanrader om je lcd te beschermen
Comment