Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aankoop Ixus 55

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vragen aankoop Ixus 55

    Ik wil een Ixus 55 kopen maar ik heb nog een paar twijfels.
    Om te beginnen het geheugenkaartje, ik dacht er 500mb te kopen maar nu twijfel ik of ik geen Ultra II zou kopen. Heeft dit veel voordeel tegenover een gewone of kan de Ixus 55 niets doen met die snelheid?

    Het 2e waarover ik twijfel is het hoesje, ik kan het hoesje van canon kopen voor €20 maar kunnen hier wel geheugenkaartjes in? Nergens op het internet vind ik daar informatie over. Misschien is het slimmer om een hoesje te kopen van bv Lowerpro dat ik dan later nog kan gebruiken voor een andere camera maar dan ga ik misschien te veel ruimte over hebben. Weet iemand een hoesje dat perfect past voor de Ixus 55 waar geheugenkaartjes in kunnen en niet te duur is bv een Lowerpro maar dan welk type.

    Ik ga voorlopig nog paar maand wachten omdat ze gaan uitkomen met de Ixus 60 en 65, hierdoor zal normaal de prijs dalen. Maar is het misschien slimmer om de Ixus 60 te kopen of is de 6mpixels en het betere scherm de 2enigste voordelen? En voor de zoveelste keer waarschijnlijk op dit forum, is de Ixus 55 een goede keuze of moet ik misschien denken aan een Nikon, voor mij zijn de grootte en de kwaliteit belangrijk.

    En het laatste waar ik over twijfel is de plaats waar ik het zou kopen. Ik heb een Nederlandse site gevonden http://www.progress.nl die voor €360 die 2 jaar garantie geven en naar België versturen. Zit hier veel risico in?

    Alvast bedankt voor de reacties.

  • #2
    Re: Vragen aankoop Ixus 55

    Kopen in het buitenland is geen probleem ,doe het zeer geregeld.
    Heb momenteel een LCD TV, 2 camera's en 2 LCD monitoren besteld in Nederland.(niet allemaal voor mij natuurlijk )

    De ixus 55 is best een leuk toestel maar wat ik niet begrijp is dat je niet naar de fijifilm F11 kijkt (wordt vaak vergeten) Hij is vele malen beter dan de de ixus en ook erg klein.
    De nieuwe ixussen spreek ik me niet over uit omdat ik ze nog niet gezien heb en / of er testen van gelezen heb.Maar het prijskaartje is alvast niet mals.

    veel keuze/koop plezier !!!

    PS: op dit soort camera's heb ik zelf nog geen verschil gemerkt met ultra kaartjes tov een gewone dus verspil je geld er niet aan zou ik zeggen
    Fujifilm Finepix F31fd

    Comment

    Working...
    X