Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke compactfototoestel voor +/- 250 met goede videofunctie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke compactfototoestel voor +/- 250 met goede videofunctie?

    Heel binnenkort vertrekken we met het gezinnetje voor een week naar Lanzarote. Voor goede foto's te nemen heb ik al het nodige bij de hand, maar ik zoek voor mijn echtgenote nog een compact fototoestel met videofunctie. Momenteel heeft ze een Canon A75, maar helaas schiet de videofunctie hier iets te kort (maar 15 beelden/sec, geen zoomfunctie bij filmen en de clips zijn beperkt tot 30 seconden) Kan iemand mij een goed compact fototoestel aanraden van +/- 250 euro waarmee goede foto's kunnen gemaakt worden, maar waarmee je ook degelijk (uiteraard niet te vergelijken met een videocamera) kan filmen zonder de hierbovenvermelde beperkingen. Een videocamera is voor ons geen oplossing, daar we zoeken naar een compacte 'all in one' oplossing. De bedoeling is natuurlijk niet om het fototoestel als volwaardige camera te gebruiken, maar ik moet toegeven dat de videofunctie van de canon A75 al vaak van pas is gekomen...
    meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

  • #2
    Re: welke compactfototoestel voor +/- 250 met goede videofunctie?

    De Canon Powershot A610 bijvoorbeeld.
    Nikon en Canon

    Comment


    • #3
      Re: welke compactfototoestel voor +/- 250 met goede videofunctie?

      yep, de canon A610 zou ik ook aanraden
      moet het kleiner zijn een fujifilm F10 & F11

      Maar hou er rekening mee dat je snel minimum een gig nodig hebt wil je wat gefilmd krijgen op hoge resolutie/framerate.

      Dit kan het totaal kostenplaatje snel aardig de hoogte in jagen en dat wordt nog al eens vergeten door velen
      Fujifilm Finepix F31fd

      Comment

      Working...
      X