Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D200...overal backorder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D200...overal backorder

    Vorige maand bijna alle winkels afgebeld voor een Nikon D200...yep bijna overal kreeg ik te horen "er zijn nog ongeveer 20 à 40 wachtenden voor u"...

    Mijn verbazing was dan ook groot wanneer ik Mediamarket binnenliep in Antwerpen voor een snelle 'look-around'...

    En ja daar lagen een paar D200'tjes waarvan natuurlijk 1 mijn naam riep...

    nu nog een Batterygrip. Enig idee waar deze grip op voorraad ligt?

    bytheway heb hem 1599€ betaald (meeneemprijs)
    Last edited by videopixel; 10 maart 2006, 21:30.

  • #2
    Re: D200...overal backorder

    Batterygrip misschien hier :


    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: D200...overal backorder

      Oorspronkelijk geplaatst door videopixel
      Vorige maand bijna alle winkels afgebeld voor een Nikon D200...yep bijna overal kreeg ik te horen "er zijn nog ongeveer 20 à 40 wachtenden voor u"...

      Mijn verbazing was dan ook groot wanneer ik Mediamarket binnenliep in Antwerpen voor een snelle 'look-around'...

      En ja daar lagen een paar D200'tjes waarvan natuurlijk 1 mijn naam riep...

      nu nog een Batterygrip. Enig idee waar deze grip op voorraad ligt?

      bytheway heb hem 1599€ betaald (meeneemprijs)
      Jammer dat uwe naam erop staat. Dan kun je hem later niet zo goed verkopen
      Neen, proficiat, je gaat er veel plezier aan hebben.

      Hubert
      Hubert

      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

      Comment


      • #4
        Re: D200...overal backorder

        das precies wel een goeie prijs
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #5
          Re: D200...overal backorder

          Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
          das precies wel een goeie prijs
          Vond ik ook, vandaar ook gekocht aan deze prijs bij een Action Shop winkel.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: D200...overal backorder

            Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
            Vond ik ook, vandaar ook gekocht aan deze prijs bij een Action Shop winkel.
            Ik dacht dat je gekocht had bij http://www.bestmedia.be/ ?
            Of kunnen die gasten niet leveren aan 1530 Eur, zoals op hunnen site staat

            Ik heb daarjuist eens naar Mediamarkt Hasselt gebeld, maar daar hadden ze helemaal geen idee welke de leveringstermijn was. Het was nochthans de verantwoordelijke van de afdeling.
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

            Comment


            • #7
              Re: D200...overal backorder

              Oorspronkelijk geplaatst door JePe
              Ik dacht dat je gekocht had bij http://www.bestmedia.be/ ?
              Of kunnen die gasten niet leveren aan 1530 Eur, zoals op hunnen site staat

              Ik heb daarjuist eens naar Mediamarkt Hasselt gebeld, maar daar hadden ze helemaal geen idee welke de leveringstermijn was. Het was nochthans de verantwoordelijke van de afdeling.
              Toch wel, prijs was 1530€ maar leveringstermijn was onzeker, ik kreeg een bericht van Actionshop waar ik al enkele maanden daarvoor een bestelling had doorgegeven. Aangezien ik een koper had voor de S3 moest ik toehappen en inderdaad iets meer betalen.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: D200...overal backorder

                Het is toch gewoon lachwekkend dat de D200 ruim 4 maanden na zijn introductie nog zo slecht leverbaar is. Ook de batterijen, grip en dergelijke zijn nauwelijks verkrijgbaar. Je mag je als klant dan nog gelukkig achten indien je 1600 euro mag ophoesten, shame on you NIKON!
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                Comment


                • #9
                  Re: D200...overal backorder

                  Tja, als je overal te horen krijgt dat de camera te duur is en o zo veel problemen heeft...waarom zou je dan als bedrijf vol gas produceren?

                  Ze blijven wel amper een dag op de schappen staan, maar goed.

                  Volgens geruchten is de productiecapaciteit 40 000 stuks/maand. Met het bandingprobleem zal dat in januari minder zijn geweest, dus laten we zeggen dat er 80 000 tot 100 000 stuks zijn verkocht wereldwijd sinds 15 december. Toch niet slecht voor een camera die te duur is en zoveel vreselijke problemen heeft.
                  Last edited by Fonzie; 12 maart 2006, 13:15.

                  Comment


                  • #10
                    Re: D200...overal backorder

                    Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie
                    zoveel vreselijke problemen heeft.
                    ben wel benieuwd

                    welke?
                    foto als spiegel of als venster?

                    Comment


                    • #11
                      Re: D200...overal backorder

                      Banding, vreselijk veel ruis, backfocus, soft, etc...

                      Tuurlijk allemaal onzin, 50% slechte techniek en 45% trolling.
                      De overige 5% zijn mensen met echte problemen, maar dat is een normaal cijfer.

                      Ik zal de volgende keer "/sarcasme" achter mijn post zetten.

                      Comment


                      • #12
                        Re: D200...overal backorder

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie
                        Tja, als je overal te horen krijgt dat de camera te duur is en o zo veel problemen heeft...waarom zou je dan als bedrijf vol gas produceren?

                        Ze blijven wel amper een dag op de schappen staan, maar goed.

                        Volgens geruchten is de productiecapaciteit 40 000 stuks/maand. Met het bandingprobleem zal dat in januari minder zijn geweest, dus laten we zeggen dat er 80 000 tot 100 000 stuks zijn verkocht wereldwijd sinds 15 december. Toch niet slecht voor een camera die te duur is en zoveel vreselijke problemen heeft.
                        Als je hem vergelijkt met de D2X dan is hij verschrikkelijk goedkoop. Met Canon ga ik niet beginnen want iedereen heeft daar zo zijn eigen gedacht dus laat ik dat maar.
                        Het banding probleem is zeker nu onbestaande.
                        Ik blijf erbij, als hij er niet was gekomen, had ik door gespaard voor een D2X(met pijn in de portemonai ) maar met de komst van de D200, was de keuze zeer vlug gemaakt.

                        Hubert
                        Hubert

                        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                        Comment


                        • #13
                          Re: D200...overal backorder

                          Oorspronkelijk geplaatst door vantje
                          Het is toch gewoon lachwekkend dat de D200 ruim 4 maanden na zijn introductie nog zo slecht leverbaar is. Ook de batterijen, grip en dergelijke zijn nauwelijks verkrijgbaar. Je mag je als klant dan nog gelukkig achten indien je 1600 euro mag ophoesten, shame on you NIKON!
                          Toestellen zijn volop leverbaar inclusief grip´etc. Bij Nikon Europe liggen ze gewoon op voorraad. Uw verkoper dient ze ook niet bij de Beukelaer te bestellen want die heeft geen voorraad, maar gewoon bij Nikon Europe. Levering binnen 24 uur met nederlandse handleidingen.
                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                          Comment


                          • #14
                            Re: D200...overal backorder

                            Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                            Als je hem vergelijkt met de D2X dan is hij verschrikkelijk goedkoop. Ik blijf erbij, als hij er niet was gekomen, had ik door gespaard voor een D2X(met pijn in de portemonai ) maar met de komst van de D200, was de keuze zeer vlug gemaakt.
                            klopt, hier ook hetzelfde verhaal. De D2X was boven mijn buget maar wel een perfecte camera. De D200 was de lang verwachte oplossing, Ik ben er heel tevreden mee. Ze zijn hier en daar uit voorraad maar soms aan een hogere prijs. Ik heb 1844 euro betaald voor de D200+ grip, gewoon uit voorraad ( invoer via Debeukelaar). Het was niet de laagste prijs maar gezien ze tot 200 euro duurder staan voor deze combinatie kan ik niet klagen.

                            Ik ben volop de integratie aan het maken. Dinsdag begin ik de bestukking van een nieuwe stuurmodule, dan kan ik ook de GPS functie testen. Banding heb ik niet, de ruis is extreem laag bij lange belichtingen en ISO100, ideaal voor mijn type fotografie.

                            Een vergelijk met andere camera-fabrikanten heb ik niet nodig, de D200 voldoet perfect aan mijn verwachtingen.

                            Frans

                            Comment


                            • #15
                              Re: D200...overal backorder

                              Awel he...ge gaat het nooit geloven.
                              Van morgen bellen ze me dat mijn d200 daar was.
                              Ik dolblij huppel huppel naar de winkel.
                              Was het daar druk zeg. Denk waarschijnlijk een nieuwe lading D200's en iedereen komt hem tegelijk ophalen.
                              Ik dus naar buiten wat van het zonnetje genieten ben terug binnen gegaan heb de rij afgewacht en daar stond ie dan
                              Maar dan..een moment van twijfel...en heb de bestelling geannuleerd en vriendelijk gezecht dat ze de volgende in de lijn mochten bellen
                              ben buiten gegaan en dat was het
                              Velen zullen het niet kunnen geloven maar kreeg een moment van bezinning, miscchien te laat maar alle kom.
                              Heb nu al een prachtige camera een D70 voor de ene te duur, voor anderen te klein etc maar voor mij zeer goed zeker met sommige lenske.
                              Ja er zijn zoveel redenen dat de d200 beter is en ook weer niet maar ach een jaar geleden was alleen een D2.. een volgende stap en nu de D200,maar een jaar geleden trok ik ook foto's, en als ik de foto's bekijk van toen en nu moet ik zeggen dat er veel vooruitgang is geboekt.Ben zelf een keer in de Hall of Fame terechtgekomen

                              Alle nu kan iedereen me gaan gek verklaren maar ga nog effe verder doen met mijn klein d70'ke

                              risto
                              Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

                              Comment

                              Working...
                              X