Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D200...overal backorder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: D200...overal backorder

    erg dapper en... eerlijk!
    het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
    Telecaster weblog
    km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

    Comment


    • #17
      Re: D200...overal backorder

      Oorspronkelijk geplaatst door Risto
      Alle nu kan iedereen me gaan gek verklaren maar ga nog effe verder doen met mijn klein d70'ke
      Gewoon iemand dat content is met wat hij heeft en beseft dat je niet altijd het laatste nieuwe moet hebben om gelukkig te zijn ... zo zie ik dat
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Re: D200...overal backorder

        Oorspronkelijk geplaatst door Risto
        Awel he...ge gaat het nooit geloven.
        Van morgen bellen ze me dat mijn d200 daar was.
        Ik dolblij huppel huppel naar de winkel.
        Was het daar druk zeg. Denk waarschijnlijk een nieuwe lading D200's en iedereen komt hem tegelijk ophalen.
        Ik dus naar buiten wat van het zonnetje genieten ben terug binnen gegaan heb de rij afgewacht en daar stond ie dan
        Maar dan..een moment van twijfel...en heb de bestelling geannuleerd en vriendelijk gezecht dat ze de volgende in de lijn mochten bellen
        ben buiten gegaan en dat was het
        Velen zullen het niet kunnen geloven maar kreeg een moment van bezinning, miscchien te laat maar alle kom.
        Heb nu al een prachtige camera een D70 voor de ene te duur, voor anderen te klein etc maar voor mij zeer goed zeker met sommige lenske.
        Ja er zijn zoveel redenen dat de d200 beter is en ook weer niet maar ach een jaar geleden was alleen een D2.. een volgende stap en nu de D200,maar een jaar geleden trok ik ook foto's, en als ik de foto's bekijk van toen en nu moet ik zeggen dat er veel vooruitgang is geboekt.Ben zelf een keer in de Hall of Fame terechtgekomen

        Alle nu kan iedereen me gaan gek verklaren maar ga nog effe verder doen met mijn klein d70'ke

        risto
        en denk ge dat uw fotos dan minder kwaliteit zullen zijn nu je die D200 niet kocht ?
        Ik denk het niet , als er geen future opzit die je zeker wou hebben heb je een perfecte keuze gemaakt

        Comment


        • #19
          Re: D200...overal backorder

          Oorspronkelijk geplaatst door TeleCaster
          erg dapper en... eerlijk!
          Voila, kon het niet beter zeggen...
          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

          Comment


          • #20
            Re: D200...overal backorder

            Oorspronkelijk geplaatst door TeleCaster
            erg dapper en... eerlijk!
            ... én verstandig!...

            Comment


            • #21
              Re: D200...overal backorder

              't staat vast dat'k een D200 koop.

              vraag is enkel wanneer, mss in de zomer, anders in de herfst of later
              foto als spiegel of als venster?

              Comment

              Working...
              X