Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eos 350

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eos 350

    weet er soms iemand wat de huidige waarde zou zijn voor mijn eos 350 d body
    in tweedehands
    nog geen jaar oud dus nog meer als een jaar garantie
    alvast bedankt

  • #2
    Re: eos 350

    Kijks eens op de 2de hands sites, dan zie je vanzelf de prijzen.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: eos 350

      De huidige prijs in acht genomen maximaal 400 Euro voor de body!

      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: eos 350

        Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
        De huidige prijs in acht genomen maximaal 400 Euro voor de body!

        MVG, Jeff
        denk toch dat dit heel weinig is hoor

        Comment


        • #5
          Re: eos 350

          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
          De huidige prijs in acht genomen maximaal 400 Euro voor de body!

          MVG, Jeff
          Voor dat geld koop je een 300D. Denk dat je snel aan 550 euro moet denken.

          Comment


          • #6
            Re: eos 350

            Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384
            Voor dat geld koop je een 300D. Denk dat je snel aan 550 euro moet denken.
            Een nieuwe 350 D staat momenteel 699 Euro ! (Top Foto)
            dan lijkt me 400 Euro tweedehands echt normaal hoor!

            MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Re: eos 350

              500 moet wel lukken volgens mij... indien in perfekte staat

              Comment


              • #8
                Re: eos 350

                hello,

                voor 709 euro koop je de Eos350D met de 18-55 lens tegenwoordig, dus voor een body in perfecte staat moet je toch nog wel tussen de 450 en de 500 krijgen denk ik.

                Johan

                Comment


                • #9
                  Re: eos 350

                  Ik vind zelfs 550€ veel te weinig voor een 350D van nog geen jaar oud met nog meer dan 1 jaar garantie. Daar moet je 600€ voor kunnen krijgen. De nieuwwaarde ligt nog veel te hoog. Ik zou alleen niet te lang wachten, nu de 30D uit is, wordt een prijs verschuiving verwacht van zowel de 350D als de 20D.
                  Mijn site Mijn reizen

                  Comment


                  • #10
                    Re: eos 350

                    Oorspronkelijk geplaatst door VBiB
                    Ik vind zelfs 550€ veel te weinig voor een 350D van nog geen jaar oud met nog meer dan 1 jaar garantie. Daar moet je 600€ voor kunnen krijgen. De nieuwwaarde ligt nog veel te hoog. Ik zou alleen niet te lang wachten, nu de 30D uit is, wordt een prijs verschuiving verwacht van zowel de 350D als de 20D.
                    De prijs van een toestel, gelijk welk toestel, is gelijk aan wat de zot er voor geeft!
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                    Comment


                    • #11
                      Re: eos 350

                      Hello,

                      de prijsdaling is al begonnen denk ik , een EOS350D body Black is op dit moment aan 633,36 Euro te krijgen (Belgisch toestel, Belgische winkel, geen import, nieuw met volledige Canon garantie).

                      Het is dus nu het moment om je body weg te doen als je nog een redelijke prijs wil krijgen, de opbrengst kan alleen maar dalen.

                      Verzamel zelf trouwens Lamborghini automobilia, en zoals vermeld, de prijs is wat de zot er voor wil geven, en dit is waar voor zowat alles wat te koop is (en voor sommige dingen die alleen voor een bepaalde prijs te koop zijn )

                      Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: eos 350

                        Oorspronkelijk geplaatst door kerstenj
                        Hello,

                        de prijsdaling is al begonnen denk ik , een EOS350D body Black is op dit moment aan 633,36 Euro te krijgen (Belgisch toestel, Belgische winkel, geen import, nieuw met volledige Canon garantie).

                        Johan
                        Kun je ook eens vermelden welke winkel en of die op internet staan?
                        Mijn site Mijn reizen

                        Comment


                        • #13
                          Re: eos 350

                          als je de helft van de nieuwwaarde van het ogenblik kunt krijgen mag je gelukkig zijn
                          dat is mijn idee ervan
                          het is en blijft een tweedehands
                          als ik 500€ moet geven aan een tweedehands dan leg ik wel iets bij een koop een nieuw toestel

                          Comment


                          • #14
                            Re: eos 350

                            Hello,

                            633 Euro is eigenlijk enkel voor personeel beschikbaar, dus met een extra korting , maar 'the point' is dat de prijzen voor de 350D enkel zullen dalen vanaf nu, dus als je een tweedehands wil verkopen is dit het moment, niet meer wachten .

                            En zoals al vermeld, als ik op een bedrag van 500 Euro voor 100 tot 150 Euro extra een nieuwe kan kopen, dan koop ik ook een nieuwe en geen tweedehands ... er is altijd wel een reden waarom de huidige eigenaar zijn toestel verkoopt, kan natuurlijk gewoon zijn om up te graden, dan is er geen enkel probleem, maar ik zou toch de voorkeur geven om nieuw te kopen als het verschil niet groot genoeg is, een 'bargain' is natuurlijk altijd mooi meegenomen .

                            Johan

                            Comment


                            • #15
                              Re: eos 350

                              zal het rap weten
                              straks komt er iemand kijken om het toestel te kopen
                              zal zien wat hij mij er voor heeft

                              Comment

                              Working...
                              X