Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Mavica FD91

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony Mavica FD91

    Ik heb hier een dergelijk toestel in mijn handen. http://www.imaging-resource.com/PRODS/FD91/FD91A.HTM voor een idee te hebben.
    Ik heb er in der tijd nog foto's mee getrokken met een hele zak floppy's in mijn zakken...
    Een 0.8 Megapixel camera, maar met een uitzonderlijke optiek 37-510mm metVR of IS. Enkel de batterij is defect en er is spijtig genoeg geen aansluiting op het lichtnet. En die info lithium gooit roet in het eten, want de camera wil van geen andere batterijen weten...

    Weggooien ? Naar het museum ? Nieuwe batterij trachten te vinden ?
    natwork.be

  • #2
    Re: Sony Mavica FD91

    Hi Nat

    Ik zou voor het laaste gaan
    Succes
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #3
      Re: Sony Mavica FD91

      De voorlaatste uit deze website zou moeten werken :

      Comment


      • #4
        Re: Sony Mavica FD91



        Deze zou ook moeten werken. Wel best eerst bellen of mailen met de vraag of dit op voorraad is, anders kan je wel eens lang wachten.

        Groeten,

        Comment


        • #5
          Re: Sony Mavica FD91

          Dat toestel heb ik ooit ook gehad evenals de opvolgers FD95 en FD97.

          Het waren een van de beste toestellen die ik ooit gehad heb... Vooral de FD95/97 met z'n 2.1mpix... De 95/97 kon trouwens ook met de Memorystick overweg (FD95 via een floppyadapter en de FD97 met een ingebouwd slot)

          Helaas uit ver vervlogen tijden
          Last edited by Bralo20; 9 maart 2006, 10:41.
          *Nikon D300s + MB-D10 + SB-900 +18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX II + *Nikon D200 + SB-800 + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX*

          Comment


          • #6
            Re: Sony Mavica FD91

            Allemaal bedankt voor het "medeleven". Met een nieuwe batterij, heb je weer een werkende camera. Maar ja. 0.8 Mpixel is dus niet werkbaar he. Dus zou hij dan toch maar weer in de kast verdwijnen.... Moeilijk moeilijk...
            natwork.be

            Comment


            • #7
              Re: Sony Mavica FD91

              Wij hebben hier op het werk ook een toestel uit de Mavica reeks met 1,3 Mpixel.
              Toch ongelooflijk hoe scherp en goed de foto's zijn die uit dat toestel komen...

              Alleen is ook van dit toestel de batterij op sterven na dood, en die diskettes hé.

              Comment

              Working...
              X