Bedankt voor je reactie Hans.
Dpeview.com raadpleeg ik elke week maar heb helaas niet de tijd om alles door te lezen.
Had dus wel gezien dat de G’s er niet bij stonden , maar kon niet echte een alternatief voor vinden SD700 is volgens mij minder (geen aparte flitsschoen) dat is ook zo bij de S3 en ook “maar” 6 megapix. Dus ook niet een verbetering met de G6
Heb jij een voorstel?
Gr. Lex
Bedankt voor je reactie Hans.
Dpeview.com raadpleeg ik elke week maar heb helaas niet de tijd om alles door te lezen.
Had dus wel gezien dat de G’s er niet bij stonden , maar kon niet echte een alternatief voor vinden SD700 is volgens mij minder (geen aparte flitsschoen) dat is ook zo bij de S3 en ook “maar” 6 megapix. Dus ook niet een verbetering met de G6
Heb jij een voorstel?
Gr. Lex
Even serieus , ik ben best wel tevreden met mijn huidige G3 maar wil weer beter zonder meteen een spiegel reflex te moeten mee te moeten zeulen. De kracht van de G serie was toch wel dat je de “kwaliteit” en instel mogelijkheid had van een spiegel reflex en ook de mogelijkheid heb van een losse flitser te gebruiken (belangrijk aan gezien dit toch wel de zwakte van de compact modellen is en er toch veel binnen huis word gefotografeerd) , echter met een vast lens die behoorlijk licht sterk was.
En daar zoek ik nu een opvolger voor , en de type aanduiding hoeft echt niet met een G te beginnen.
Comment