Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro minolta 5d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Macro minolta 5d

Ik heb gisteren een minolta 5d gekocht maar ik zie nergens een bloemetje voor macro foto's weet iemand hoe ik dit kan activeren ?
    Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Re: Macro minolta 5d

Een DSLR heeft geen macrofunctie.
    Je moet een macrolens gebruiken en die heeft de macrofunctie.

Greetz
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Dit is nu het tweede topicvan jou (ook die met het diafragma) met eigenlijk een vraag die ik niet vind kunnen als je een DSLR cam koopt. Ik vind doordat de DSLR zo sterk in prijs verlaagd zijn steeds meer mensen een DSLR kopen als een point 'n shoot cam. Terwijl deze cams eigenlijk hier niet zijn ontworpen. Ik zou zeggen blader eens een fotografie boek door dat scheelt al een hoop en beantwoord dit soort (in mijn ogen onzinnige) vragen al snel.
      Nikon D50 | 18-55 mm. f/3,5 - f/5,6 | 50 mm. f/1,8 | 14 mm. f/2,8 | SB-600 | Omnibounce | 2gb SD-card

Comment

@Opgezetfan
        Dit forum is voor iedereen toegankelijk, voor zowel de fotografen met veel kennis en kunde, maar ook de fotografen met wat minder technische achtergrond. De prijzen van een dslr zijn dusdanig laag geworden, dat zij voor steeds meer mensen betaalbaar zijn. Is dit een fout van de koper met weinig kennis van een dslr? Nee, ook verkopers smeren mensen vaak wat aan.

@aaron
        In de handleiding van je cam staat hier vast ook het een en ander over vermeld. Zelf heb ik die camera niet, maar ik denk dat je door het lezen van je handleiding al een stuk wijzer wordt.

Oja, omdat dit topic hier eigenlijk niet zo past, verplaats ik deze naar een meer gepast forumonderdeel.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

Comment

Ik vind de reactie van OpgezetFan helemaal onjuist.
          Voor hem klinkt het misschien allemaal vanzelfsprekend, maar ik vind dat dit forum voor iedereen toegankelijk moet zijn en dat iedereen zijn vraagje hier kan stellen over alles wat de supereenvoudige als de supertechnische fotografie betreft.
          Konica-Minolta Dynax 5D - Standaardlens : 18-70mm
          Zoomlens : 70-300mm - Flitser : Konica-Minolta Program 3500 xi

Comment

Eeen beetje uitleg hier dat je zeker moet weten als je met een DSLR start.
            Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
            Hier op dit forum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Opgezetfan
              Dit is nu het tweede topicvan jou (ook die met het diafragma) met eigenlijk een vraag die ik niet vind kunnen als je een DSLR cam koopt. Ik vind doordat de DSLR zo sterk in prijs verlaagd zijn steeds meer mensen een DSLR kopen als een point 'n shoot cam. Terwijl deze cams eigenlijk hier niet zijn ontworpen. Ik zou zeggen blader eens een fotografie boek door dat scheelt al een hoop en beantwoord dit soort (in mijn ogen onzinnige) vragen al snel.
              Als je een vraag zo onzinnig vind,waarom doe je dan de moeite om er op te reageren,sla dat dan gewoon over en lees verder in het forum.
              Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
              Web-Albums

Comment

Working...
              X