Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon d50 met 2 lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikon d50 met 2 lenzen

    is inderdaad een hele interessante prijs, zit ongeveer €100 onder de belgische prijs van de kit en/of de body, ben je die zelf gaan afhalen bij "den duits" of heb je die laten opsturen ?
    ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
    http://www.flickr.com/photos/dimidub/

    Comment


    • #17
      Re: Nikon d50 met 2 lenzen

      Oorspronkelijk geplaatst door DimiDub
      is inderdaad een hele interessante prijs, zit ongeveer €100 onder de belgische prijs van de kit en/of de body, ben je die zelf gaan afhalen bij "den duits" of heb je die laten opsturen ?
      ben 'm zelf gaan halen - ik wist het allemaal nog niet zo zeker met m'n keus dus wilde 'm zien/vasthouden - ik woon in ned-limburg dus zoiets van 40min rijden, en dat is nog net te doen - mijn eerste ervaring met Top-foto is dus zeer positief.
      Leon Loeffen

      Comment


      • #18
        Re: Nikon d50 met 2 lenzen

        dus is het een echte winkel en geen webwinkel, je kan terplaatse nog advies krijgen en met de toestellen "spelen" ? spreekt men daar enkel duits of kan men zich ook behelpen met engels ? mein deutch ist immer sehr slecht (of zoiets)
        ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
        http://www.flickr.com/photos/dimidub/

        Comment


        • #19
          Re: Nikon d50 met 2 lenzen

          Oorspronkelijk geplaatst door DimiDub
          dus is het een echte winkel en geen webwinkel, je kan terplaatse nog advies krijgen en met de toestellen "spelen" ? spreekt men daar enkel duits of kan men zich ook behelpen met engels ? mein deutch ist immer sehr slecht (of zoiets)
          inderdaad een echte winkel met een vloeiend ned/belgisch sprekende eigenaar - ik zou eens zoeken op top-foto op dit forum - je komt dan meerdere positieve ervaringen tegen
          Leon Loeffen

          Comment


          • #20
            Re: Nikon d50 met 2 lenzen

            Aan topfoto moet je zeker niet twijfelen.Ingo(de baas) spreekt idd zeer goed nederlands en je mag er de spullen eens vasthouden/testen.Heb er ooit een lens gekocht en die mocht ik gerust buiten gaan testen.En je krijgt er nog een koffie of iets fris bovenop meestal
            Marc

            Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

            Comment


            • #21
              Re: Nikon d50 met 2 lenzen

              Beste,

              Ik ben een leek op dit gebied en heb een vraag over de twee kitlensen van die Nikon D50.

              18-55 en 55-200 is dat de waarde die je krijgt of moet je ook nog een factor van +- 1.5 bijtellen? Want ik weet niet of deze lenzen speciaal voor Digitale cameras gemaakt zijn.

              Comment


              • #22
                Re: Nikon d50 met 2 lenzen

                De opgave van brandspuntafstanden is steeds onafhankelijk van de gebruikte body (analoog of digitaal). Wanneer je de lenzen op een D50 of D70 gebruikt, moet je de waarden inderdaad met 1,5 vermeningvuldigen om ze te kunnen vergelijken met een analoge of full-frame camera.

                Gr's, Wim
                Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                Fujifilm X100V - Sony RX100M3

                Comment

                Working...
                X