Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 5D > Nikon D200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: EOS 5D > Nikon D200

    Goh na een dag werken elke avond in dit topic duiken, hebben jullie nog tijd om foto's te shooten...let op hé...het weer begint te beteren dus discuteer er nog snel wat op los maar dan...point & shoot hoor kerels
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

    Comment


    • #77
      Re: EOS 5D > Nikon D200

      Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D
      De opmerking dat een Canon meer tijd vraagt om aan te zetten is niet terecht.
      Is een 5D dan merkelijk trager dan een 20D in aanzetten? Want ik zie niet in hoe je betekenisvol sneller kan zijn dan dat? Je zet hem aan en de foto is genomen voor je het beseft.

      Comment


      • #78
        Re: EOS 5D > Nikon D200

        goeie review...

        Had de Canon 5D nu een ingebouwde flits gehad was mijn keuze heel gemakkelijk geweest....

        Ik snap echt niet waarom Canon dit gedaan heeft...

        Comment


        • #79
          Re: EOS 5D > Nikon D200

          Oorspronkelijk geplaatst door Plex
          goeie review...

          Had de Canon 5D nu een ingebouwde flits gehad was mijn keuze heel gemakkelijk geweest....

          Ik snap echt niet waarom Canon dit gedaan heeft...
          Door het grotere prisma in de zoeker zou er geen ruimte meer zijn om een flits in te bouwen. Ook de 1D en de 1Ds hebben geen ingebouwde flits.
          Zelf vind ik dit een beperkt nadeel. Indien nodig gebruik ik een 580EX.

          Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
          Is een 5D dan merkelijk trager dan een 20D in aanzetten? Want ik zie niet in hoe je betekenisvol sneller kan zijn dan dat? Je zet hem aan en de foto is genomen voor je het beseft.
          Het gaat hier enkel over de locatie van de aan/uit schakelaar bij de 20D en 5D in vergelijking met Nikon.

          Jan.

          Comment


          • #80
            Re: EOS 5D > Nikon D200

            Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D
            Door het grotere prisma in de zoeker zou er geen ruimte meer zijn om een flits in te bouwen. Ook de 1D en de 1Ds hebben geen ingebouwde flits.
            Zelf vind ik dit een beperkt nadeel. Indien nodig gebruik ik een 580EX.
            Jan.
            Je kan inderdaad een externe flits gebruiken maar als je die er niet op hebt en even moet inflitsen of een foto trekken met tegenlicht is dat wel minder...

            Comment

            Working...
            X