Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dimage G530 reageerd niet meer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dimage G530 reageerd niet meer

    Help???

    Ik heb gister mn camera nog gebruikt om wat foto's en een flimpje te maken van mn cavia. Daar stopte hij opeens mee en na het opslaan van het filmpje ging die uit, dus ik dacht: batterij op, want die was bijna leeg toen ik begon.

    Dus vandaag mn andere batterij erin gedaan, niet een originele van konica, maar wel de zelfde eigenschappen en van het weekend deed die het daarmee ook goed en was er ook geen probleem met de originele batterij erna.
    Maar. . .hij ging niet aan, niet helemaal aan om foto's te maken als alleen maar de foto's te bekijken

    Originele batterij voor de zekerheid opgeladen, misschien lag het aan de batterij. . . maar daarmee reageert die dus nog steeds nergens op.

    Wie weet wat de oorzaak kan zijn en of dat dit vaker voorkomt bij deze camera's?? De garantie is trouwens vorige week vervallen, heb ik weer

    (hopelijk staat het hier goed. . .het huilen staat me nader dan het lachen op het moment)

  • #2
    Re: Dimage G530 reageerd niet meer

    Oorspronkelijk geplaatst door Brenda
    ...De garantie is trouwens vorige week vervallen, heb ik weer
    Toch snel eens horen waar je hem gehaald hebt en je uitleg doen... dat moet nog zeker te doen zijn...

    veel geluk...
    -=- Light is the key...

    Comment


    • #3
      Re: Dimage G530 reageerd niet meer

      Dank je, ja ik ga ook zeker zo snel mogelijk ermee terug. . had eerst als dat hij soms na een tijdje gebruik niet reageerde op het terug uitzoomen, moest hij eerst uit en weer aan voor die dat deed. . .daar zat het dus soms ook al niet goed maar dan was je bij de fotograaf en dan ging alles gewoon soepeltjes en was er niks te vinden. .

      Comment

      Working...
      X