Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

    En niet alleen AFS en VR, maar nog internal focus ook. knap stukje techniek.
    Jammer dat het weer een g-lens is, of is dat te klassiek gedacht?
    Mijn Foto's

    Comment


    • #17
      Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

      Oorspronkelijk geplaatst door smartpics
      Jammer dat het weer een g-lens is, of is dat te klassiek gedacht?
      Wat is er mis met een G-lens? De 70-200 F/2.8 VR bijvoorbeeld is ook een G. Heeft volgens mij weinig met de kwaliteit te maken, eerder met elektronica, dacht ik.

      seppuku.

      Comment


      • #18
        Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

        Niets mis mee, tenzij je weleens zit te klooien met zo'n balg enzo. Dan is een g-lens nl. onbruikbaar.
        Mijn Foto's

        Comment


        • #19
          Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

          De press release van de 30D, met de nieuwe specs staat al een uurtje online op dpreview:


          Oorspronkelijk geplaatst door dpreview
          Canon has today announced the EOS 30D, a mild evolution of the EOS 20D. Headline changes are a subtly redesigned body, spot metering, selectable continuous shooting speed, 100,000 shutter cycle life, a larger LCD monitor and the expected switch from simple image parameters to Canon's preferred PictureStyles. From an imaging pipeline point of view this camera has the same sensor and image processor and the default PictureStyle matches the EOS 20D's default image parameters (hence expect exactly the same imaging performance). Good news also comes in the form of a slightly lower price than the EOS 20D. We're just waiting for the name confusion to begin, it's not the six year old Canon EOS D30. [....]
          Zeer weinig kleine aanpassingen, als je naar onder scrollt zie je de uitgebreide specslijst, die bijna identiek is aan die van de 20D (check de groene asterisks).
          http://francks.wordpress.com

          Comment


          • #20
            Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

            Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D
            Niet alleen is Nikon Canon voor maar dit is een produkt waarvoor ik zelfs een Nikon zou kopen.



            Jan.
            Een wat langere macrolens (180-200mm) met beeldstabilisatie zou volgens mij nog meer kopers lokken. Het hoeft dan zelfs geen f2,8 te zijn, f4 is al ruim voldoende .
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #21
              Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

              Slightly goedkoper dan de 20D ?
              En wat met al die mensen die om budgettaire redenen een 350D gekocht hebben en geen 20D ?
              Anyway, ben nog altijd zéééééééééér blij met mijn 350D hoor !
              Wachten op PMA kon dankzij de geboorte van mijn dochter niet, en da's toch prioritair hé...

              Herzie

              Comment


              • #22
                Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

                Oorspronkelijk geplaatst door hds
                De press release van de 30D, met de nieuwe specs staat al een uurtje online op dpreview:

                Zeer weinig kleine aanpassingen, als je naar onder scrollt zie je de uitgebreide specslijst, die bijna identiek is aan die van de 20D (check de groene asterisks).
                Maar het geen waar ik me dikwijls aan erger bij mijn 20D is nu wel opgelost.
                Vooral tussen tussen de 400 ISO en de 800 ISO.
                Maar omdat ik gene rijke ben zal dit inderdaad te duur zijn voor mij en aangezien mijn 20D nog maar 1 jaar oud is,alle jaren een nieuwe kopen ..........alhoewel.

                • ISO 100• ISO 125• ISO 160 • ISO 200• ISO 250• ISO 320 • ISO 400• ISO 500• ISO 640 • ISO 800• ISO 1000• ISO 1250 • ISO 1600• ISO 3200 (Enhanced H)
                mvg FrançoisVM
                Canon 7D

                Comment


                • #23
                  Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cois
                  Maar omdat ik gene rijke ben zal dit inderdaad te duur zijn voor mij en aangezien mijn 20D nog maar 1 jaar oud is,alle jaren een nieuwe kopen ..........alhoewel.
                  Dat effect kan je ook min of meer verkrijgen door je camera op iso 400 te zetten en dan 0.x stops te onderbelichten, en achteraf in Photoshop de levels te corrigeren.
                  http://francks.wordpress.com

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

                    Of te wachten op een gehackte 20D firmware Of als canon zo vriendelijk zou zijn....

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

                      Ik had ook wel gedacht dat er een opvolger voor de Canon Pro1 kwam... Had ook wel leuk geweest...

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

                        ik had net zondag een 20D body besteld bij topfoto.de (prijs body € 1199 prijsverschil te klein om toch 20D te nemen ), maar net gebeld met Ingo, en 30D body besteld ipv 20D, anders zou ik achteraf spijt hebben, hij zou eind maart geleverd worden
                        Ik kan amper wachten
                        Last edited by Wimpy; 22 februari 2006, 14:46.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Dpix
                          Ik had ook wel gedacht dat er een opvolger voor de Canon Pro1 kwam... Had ook wel leuk geweest...

                          Niet treuren de tweede golf met daarin uw wens volgt binnenkort.
                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                          Comment


                          • #28
                            Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

                            Hey Thanks...

                            Kan interresant zijn!! Wat is binnenkort?

                            Comment


                            • #29
                              Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

                              prijsindicatie:
                              canon eos 30d body: 1180euro

                              Comment


                              • #30
                                Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Dpix
                                Hey Thanks...

                                Kan interresant zijn!! Wat is binnenkort?

                                Photokina in Keulen in eind september
                                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                                Comment

                                Working...
                                X