Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

    Ben ook teleurgesteld...
    Had een nieuw totaal nieuwe toestel verwacht in de stijl van de D200.
    Een grotere sensor, een behuizing beter afgesloten tegen stof en water,...enz.
    De prijs is natuurlijk wel heel goed tov de D200, maar had toch liever een toestel gezien in dezelfde prijsklasse als de D200 maar dan gelijkaardig met de D200.

    Weet iemand of er in september bij Photokina nog een dergelijke vernieuwing zou komen..??? .
    Zal mijn vernieuwing van mijn 300D maar weer uitstellen zeker...

    Comment


    • #32
      Re: Nog 24 uren wachten en dan komt er een Canon-Golf aan.

      Oorspronkelijk geplaatst door John Wayne
      Ben ook teleurgesteld...
      Had een nieuw totaal nieuwe toestel verwacht in de stijl van de D200.
      Een grotere sensor, een behuizing beter afgesloten tegen stof en water,...enz.
      De prijs is natuurlijk wel heel goed tov de D200, maar had toch liever een toestel gezien in dezelfde prijsklasse als de D200 maar dan gelijkaardig met de D200.
      Je kan vanaf 2300 euro een Canon 5D kopen.

      Dit is inderdaad 600 euro meer dan een Nikon D200 en de Canon 5D is zeker niet stofdicht.
      Maar wel met een iets grotere sensor, een klein beetje meer pixels, iets minder banding , en met alle nieuwigheden van de Canon 30D.

      Oorspronkelijk geplaatst door John Wayne
      Weet iemand of er in september bij Photokina nog een dergelijke vernieuwing zou komen..??? .
      Zal mijn vernieuwing van mijn 300D maar weer uitstellen zeker...
      Zoals gewoonlijk kunnen we in Augstus een nieuwe consumer DSLR verwachten. Waarschijnlijk in de serie van de Canon 350D.

      En in september wordt de Canon 1DIIn of/en de Canon 1DsII vervangen.

      Maar na de Canon 1DIIn en de Canon 30D kan het perfect dat de 1DsIIn dezelfde sensor behoudt en enkel een grotere LCD krijgt.

      Jan.

      Comment

      Working...
      X