Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Yep doe dat maar slot erop. Ik heb het ook al opgegeven en dat wil veel zeggen. Maar zijn handtekening is top past perfect.
ik denk dat je dat van die handtekening wel van meerdere mensen hier kunt zeggen
zowel van nikon eigenaars als van canon eigenaars
ieder wil persé zijn gelijk halen
dus misschien best een slotje erop
veel zinnigs wordt er niet meer gezegd of gepost
ik denk dat je dat van die handtekening wel van meerdere mensen hier kunt zeggen
zowel van nikon eigenaars als van canon eigenaars
ieder wil persé zijn gelijk halen
dus misschien best een slotje erop
veel zinnigs wordt er niet meer gezegd of gepost
Het is gewoon dat hij hier ondertussen al 10 keer zijn ongelijk aangetoond heeft gekregen door meerdere personen nikon en canon eigenaars maakt niet uit. Maar zien doet ie het niet hoor. Past dus perfect.
Allee heb jij dan nog iets interessants te vertellen? Doe maar hoor en aub nog wat vergelijkingen. Denk aan die hint van hierboven. Bijna niet te kloppen jong.
Comment