Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuiltje in lenszoeker

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vuiltje in lenszoeker

Ik ben vorige week naar het Hellegat geweest en heb daar wat foto's gemaakt met diverse objectieven.

Als ik nu in de lenszoeker kijk, zie ik iedere keer een vuiltje zitten. Het vuiltje zit niet op de opjectieven, die heb ik beide grondig schoongemaakt.

Ik denk dat het dus binnenin zit. Ik heb nog geen ervaring met het schoonmaken van een spiegel etc. van een DSLR, dus graag jullie hulp en tips!

Het zit er dus nog steeds....
    Nikon D70 + Tamron 28-300

http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

Re: Vuiltje in lenszoeker

Misschien vervelend, maar je laat het beter met rust. Het schaadt de beeldkwaliteit niet.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

en daarom heb ik in iedergeval mijn 350 d verkocht ik erger mij daar dus wel aan.in 2 dagen was het al zo ver
      Nu heb ik een olympus E500

Comment

en die kan geen stof op de spiegel of in de viewfinder hebben zeker? :s
        1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
        EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

Comment

kan wel, maar ik heb te veel gelezen dat het bij de canon 350d snel en veel voor komt (elke maand censor reinigen kan je rekening mee houden)
          ik had zelf binnen 2dagen stof in de zoeker ik vind het niet normaal voor een product waar je zo veel geld voor betaald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cyberson
            en daarom heb ik in iedergeval mijn 350 d verkocht ik erger mij daar dus wel aan.in 2 dagen was het al zo ver
            Nu heb ik een olympus E500
            Als je daarvoor je toestel moet verkopen gewoon eens uitblazen met een blaaspeer jongens toch. mvg duindistel

Comment

sjah, over dat stof zwijgen ze mooi in de winkel (als ze niets vermoedende klanten willen binnenhalen)
              foto als spiegel of als venster?

Comment