Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70S, goeie keuze..?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Nikon D70S, goeie keuze..?

    kijk eens bij de hofleverancies van dit forum voor een d70.

    http://www.cornevaniperen.nl/products.php?cat=9

    een betere service ga je echt nergens krijgen.

    volg de raad hier een beetje op. de 18-70 moet je hebben. heel goed lenske.

    van die andere tele kit lenzen zou ik afblijven.

    wat focilux in gent betreft. idd zeer bekwame mannen. die vooral verkopen wat zij teveel in stock hebben staan. aan een belachelijke prijs.

    Comment


    • #47
      Re: Nikon D70S, goeie keuze..?

      Oorspronkelijk geplaatst door immage
      kijk eens bij de hofleverancies van dit forum voor een d70.

      http://www.cornevaniperen.nl/products.php?cat=9

      een betere service ga je echt nergens krijgen.

      volg de raad hier een beetje op. de 18-70 moet je hebben. heel goed lenske.

      van die andere tele kit lenzen zou ik afblijven.

      wat focilux in gent betreft. idd zeer bekwame mannen. die vooral verkopen wat zij teveel in stock hebben staan. aan een belachelijke prijs.
      Ik moet zeggen dat ik snel bijleer. Mijn besluit staat nl (vrij) vast. Het zal de D70s worden met de 18-70 DX lens. Ik zou deze met plezier bij Corne Van Iperen aanschaffen, maar ik woon in België, en daarom schaf ik deze liefst in België aan. Bij eventuele problemen heb ik niet veel zin om telkens naar Nederland te rijden.

      Wel vrij raar te noemen:
      Ik contacteer donderdagavond een verkoper, die logt in op de site van De Beukelaar, en zegt mij dat D70s niet in stock is en moeilijk verkrijgbaar is.
      Nu bel ik gisteren zelf naar De Beukelaar, en die zeggen mij dat D70s in stock is, en die hebben geen weet van leveringsproblemen...
      Last edited by SeaEagle; 4 maart 2006, 12:07.
      Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

      Comment


      • #48
        Re: Nikon D70S, goeie keuze..?

        nog niet aan bod gekomen maar nu de D200 uit is, kan je eens zien of die niet tweedehands te koop is ;

        Comment


        • #49
          Re: Nikon D70S, goeie keuze..?

          Oorspronkelijk geplaatst door KvP
          Advies: Koop een 2e hands D70.
          komen met bosjes te koop nu, na introductie van de D200

          Niet bang zijn, je ziet aan de mensen zelf al hoe iemand met een camera omgaat.
          Dat in mijn ervaring, ik kocht al div dingen via BD, in mijn ogen zijn de mensen daar betrouwbaar, zeker de mensen waar we al vaker mee gecorrespondeerd hebben.

          Gr Kees
          Dus toch al aan bod gekomen...

          Maar 'k zie het niet zitten om zoiets tweedehands te kopen.
          Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

          Comment


          • #50
            Re: Nikon D70S, goeie keuze..?

            ff meegeven in de mediamarkt oostakker zijn de d70s-es uitgeverkocht kheb net de laatste weest halen
            jeh wat een van een toestel!
            SHARPimages.be

            Comment


            • #51
              Re: Nikon D70S, goeie keuze..?

              Oorspronkelijk geplaatst door SeaEagle
              Dus toch al aan bod gekomen...
              Ja seg, trekt dan uw plan he.

              Comment


              • #52
                Re: Nikon D70S, goeie keuze..?

                Oorspronkelijk geplaatst door stefken
                Ja seg, trekt dan uw plan he.
                Amai zeg, wat een fijne reactie!

                Jij was afwezig op school zeker tijdens de lessen beleefdheid..?

                Of heb je een tweedehands D70 in de aanbieding?


                In elk geval, het doet er niet toe! Ik trek wel mijn plan, en mijn plan trekken, da's eind deze week een nieuw toestel aanschaffen.
                Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

                Comment


                • #53
                  Re: Nikon D70S, goeie keuze..?

                  Veel geluk om er nog eentje te vinden. Er zijn weer veel winkels waar de D70s al uitverkocht is. op pixmania staat een nieuwe datum, hij zou het eind van de maand toekomen. ben ik ff blij dat ik mijn D70s al gaan halen ben
                  SHARPimages.be

                  Comment


                  • #54
                    Re: Nikon D70S, goeie keuze..?

                    Er eentje vinden is geen probleem, de prijs die je ervoor gaat betalen waarschijnlijk wél (enkele dagen geleden en stond er in de FNAC Gent nog eentje aan ong. 1070 €)
                    Canikon 40D - D200, D300

                    Comment


                    • #55
                      Re: Nikon D70S, goeie keuze..?

                      Oorspronkelijk geplaatst door mexicano
                      Er eentje vinden is geen probleem, de prijs die je ervoor gaat betalen waarschijnlijk wél (enkele dagen geleden en stond er in de FNAC Gent nog eentje aan ong. 1070 €)
                      ze stonden vorige week nog 1199 daar ?
                      SHARPimages.be

                      Comment


                      • #56
                        Re: Nikon D70S, goeie keuze..?

                        Neem misschien eens een kijkje bij top-foto.de ...

                        Comment


                        • #57
                          Re: Nikon D70S, goeie keuze..?

                          Oorspronkelijk geplaatst door SeaEagle
                          Amai zeg, wat een fijne reactie!
                          Jij was afwezig op school zeker tijdens de lessen beleefdheid..?
                          Wie het zegt.
                          Probeer je dan ne mens te helpen, gaat ie u nog ne keer de puntjes op de i gaan zetten. Dan heb ik : als je het zelf dan zo goed weet, trekt uwe plan...
                          simpel. Geen antwoord nodig.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Nikon D70S, goeie keuze..?

                            Oei, ben hier precies in een burenruzie terecht gekomen ...

                            Comment


                            • #59
                              Re: Nikon D70S, goeie keuze..?

                              Oorspronkelijk geplaatst door DanyDC
                              Oei, ben hier precies in een burenruzie terecht gekomen ...
                              Nee hoor DanyDC, kom er gerust bij...and join the club!

                              Ik had enkel tegen meneer hierboven op een vriendelijke manier gezegd dat ik geen interesse had in een tweedehands toestel, en die had lange tenen. Niks van aantrekken, ik doe dat ook niet.

                              En goed nieuws, sinds deze avond ben ik de trotse eigenaar van een spiksplinternieuw Nikonneke. Het experimenteren kan beginnen. Deze avond nog niet veel mee uitgestoken. Morgen ga ik toch één en ander proberen denk ik. Hopelijk zit het weer een beetje mee..., want 'k heb geen goesting om met dat ding in de regen gaan rond te slenteren.
                              Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

                              Comment


                              • #60
                                Re: Nikon D70S, goeie keuze..?

                                Het is en blijft een open vraag wat de service en dienst na verkoop van Nikon gaat worden, nu bekent is dat De Beukelaar eind Juni 2006 stopt als invoerder van Nikon. Eigenlijk ongewild, maar Nikon zou het contract overgekocht hebben, en wil zelf wereldwijd de verdeling in handen hebben.

                                Naar 't schijnt is België het enige land waar Nikon tot op heden de verkoop niet zelf in handen heeft...
                                Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

                                Comment

                                Working...
                                X