Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Billingham tassen + winkels..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Billingham tassen + winkels..

Weet er iemand in de buurt van Aalst of Gent een winkel waar men de Billingham tassen verkoopt en kan bekijken?
    In het bijzonder dan de 335, 445 of 550..

Ik vraag me namelijk af welke Billingham tas van deze drie het meeste geschikt is voor mijn materiaal (body + flitser + 4 L's met hun zonnekappen en allerlei prullen), dus mocht iemand zo een tas hebben alle raad is welkom..
    Canon EOS 5R - Leica Q - Leica M262

Re: Billingham tassen + winkels..

Het hangt van de lenzen af; in een 335 kun je aardig wat kwijt, maar voor 4 grote professionele zoomlenzen+ camera moet je misschien iets groters hebben.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

Comment

Ik heb het grootste model van de Billinhamreeks(toffe en stevige tas overigens.

En steeds is zo'n foto tas na upgrade/aanschaf al direct weer te klein, ik denk dat dit een antwoord geeft op uw vraag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fosu
        Weet er iemand in de buurt van Aalst of Gent een winkel waar men de Billingham tassen verkoopt en kan bekijken?
        Bij Focilux, Kortrijksepoortstraat 272, 9000 GENT.
        Tel: (09) 225 00 50 - Fax: (09) 223 90 64

-Wim-
        Canon 5D + BG-E4 + E1 + 12-24 mm f/4,5-5,6 + 24-70mm f/2.8L + 70-200mm f/2.8L IS + 2x II

Comment

Is Billingham echt zo bijzonder...??? Ik vind het wel heel erg duur namelijk... De tassen zien er erg mooi uit, maar is het het geld echt waard?? Wat zijn jullie ervaringen ermee?? Op digicamshop.nl/.be heb ik er wat van gevonden... is iemand daar ook bekend mee??

Comment

Blijkbaar moeilijk te vinden in deze streek en nog minder gemakkelijk te bekijken. Ben ook geinteresseerd in model 335.
            Bij mij moet er een D70 met erop eventueel een 18-200, een 17-55 of 28-70 + SB800 + 50mm 1.4 + 28 mm 1.4 + X-drive. Verder nog wat kuismateriaal met o.a. gioto blaaspeer, batterijen voor camera en flits met laders.
            Ook te koop bij Corné, maar uiteraard niet te bekijken of te testen.

Groetjes,
            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Bij on-line aankoop heeft www.Kamera-Express.nl de scherpste prijs voor Billingham tassen.

Groetjes,
              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
              X