Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio fliters in de buurt van Leuven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Studio fliters in de buurt van Leuven

Hallo allemaal,

Ik ben morgen en vrijdag in de buurt van Leuven en heb tijd over. Weet iemand daar in de buurt een winkel/importeur van Fotostudio flitsers waar ik eens binnen kan lopen voor informatie en uitleg?

Alvast bedankt,

Marco
    Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Re: Studio fliters in de buurt van Leuven

Ranon, je zoekt hier eerder koophulp en info, dus verplaats ik je topic even naar een meer geschikt forum.
    Moderator

Comment

Ik weet niet wat je verstaat onder "in de buurt van Leuven", maar in Attenrode (deelgemeente van Glabbeek op +/- 20 Km van Leuven) vind je GSL. Deze firma is o.a. verdeler van Falcon Eyes studioflitsers. Je kan eens kijken op http://www.studioflash.be/ of http://www.gsl.be/ (op deze laatste site kan je ook een routebeschrijving terugvinden).
      Jan Akkermans
      (BD1097BE)
      Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Ranon,

Ik zou eens proberen in leuven bij Fotokar in de diestsestraat en ook bij vanbergen, deze winkel bevindt zich vooraan de Tiensesteenweg juist als je van de ring de steenweg opdraait richting Tienen aan de linkerkant, normaal staat er denk ik nog een stelling buiten.

Mvg,

Serre
        Canon 10D - Sigma 24 - 70 f 2.8 EX DG - Canon 70 - 200 f 2.8 L - Canon 550 EX

Comment

20 km van leuven is ook geen probleem natuurlijk. bedankt!
          Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Working...
          X