Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sitecom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sitecom

Hey iedereen;
    in de aanbieding deze 14 dagen bij makro: een "sitecom mediadrive 30GB" voor uiteindelijk 135 €. Dit heb ik van de site van sitecom gehaald:
    (www.sitecom.nl - model is MD-050)
    Deze Media Drive is een totaaloplossing die je in staat stelt moeite loos data te lezen en schrijven van en naar de meest populaire typen memory cards én data op te slaan op de 30 GB harddisk. Dit maakt de Media Drive de ideale oplossing voor elke mobiele gebruiker die bijvoorbeeld digitale foto’s maakt. De drive wordt geleverd met een ingebouwde oplaadbare batterij voor gebruik op elke locatie. Wanneer je memory card vol is, sla je de data gewoon op de harddisk op en kun je verder met foto’s maken. Naast het copiëren van data van de ene kaart naar de andere of naar de harddisk, kun je de Media Drive ook zonder moeite aansluiten op je computer en alle data uploaden via de USB aansluiting. De Media Drive werkt met:
    Multi Media Card,Smart Media,Compact Flash, Secure Digital, Microdrive, Memory Stick, Memory Stick Pro, Elke USB Memory Drive

Uit een gelijkaardig forumtopic leerde ik al dat het gebruik van die dingen precies met wisselend succes is. Bij geheugenkaartjes blijven? Zelf heb ik totaal geen ervaring met dit soort spullen; laat staan het merk.
    Het is vooral de prijs die me wel doet "lekkerbekken" (Tegen dat je voor 30 gig aan kaartjes hebt ...)
    Swat;
    ik ben benieuwd naar de reacties!
    Groetjes
    Bitbreker
    Nikon D90
    http://www.hanscapiau.net

Re: Sitecom

Zeker niet goedkoop. Zoek eens op x-drive, of image tank, of nog: vosonic. Ik denk dat je qua Vosonic van merk beter zit, en de prijs zal eveneens beter zijn.

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

ik ben er terug van aan 't afstappen .. dan koop ik liever voor 't zelfde geld extra CFkes van ne gig of twee per stuk. (55 tot 100 euro per gig naargelang de snelheid)

gebruik de search eens voor nulbestand en xdrive om een voorbeeld te geven, gebruik de search eens voor gekrashte HD of datarecovery om een ander voorbeeld te geven.

CF is bij mijn weten nog altijd een veiliger medium als DVD/CD, Hard disk of tape. Uit eigen ondervinding weet ik dat zelf een flinke wasbeurt op 60° en een ritje in je droogkast de foto's niet van je CF wist. (Op termijn heb je dan wel een risico als je contactpunten beginnen te oxideren door overmatig wassen)

Comment

Zal ik zeker doen!
        thx!
        Bitbreker
        Nikon D90
        http://www.hanscapiau.net

Comment

Ik heb deze imagetank , en hij doet wat hij moet doen , niet meer en niet minder.
          Enige "nadeel" wat ik heb ondervonden is , dat als hij uitgeschakeld is , de batterij gewoon verder gaat met leeglopen. Dus als je ergens heen gaat, wel controleren of de batterij vol is , en indien nodig dan eerst opladen.
          Voor de rest heb ik er nog geen problemen mee ondervonden.
          Heb de tank dit jaar op vakantie meegenomen , en hij heeft zonder enig probleem gewerkt.
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Ik heb eerst een x-drive gehad en daarna een conceptronic ( van de Makro ) en bijde toetstellen hebben zeer snel de geest gegeven ( ze geven aan dat ze de kaart gekopieerd hebben, maar in werkelijkheid is deze maar voor een deel of zelfs niet gekopieerd). Daarom ben ik nu overgeschakeld op de Epson P-2000, dan kan ik het zien of mijn bestanden er opstaan of niet.

greets,

Geert
            www.photopower.be

Comment

Dat kan je al met de oude x-drives ook hoor. Ik spreek over de VP3310, niet de meest recente, en daar kan het mee. De nog recentere zullen dat dus zeker kunnen!

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Working...
              X