Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft er iemand een goed idee ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heeft er iemand een goed idee ?

Ik fotografeer dikwijls in de vrije natuur kleine objecten vlak bij de grond of opnamens vanuit een laag standpunt. En vermits ik geen 40 jaar meer ben wordt dat moeilijk. Een originele hoekzoeker van canon is wel prijzig, daarom is mijn vraag of er iemand een vergelijkende oplossing heeft of iemand zoiets te koop heeft.

bedankt, groetjes

Re: Heeft er iemand een goed idee ?

Oorspronkelijk geplaatst door artman
    Ik fotografeer dikwijls in de vrije natuur kleine objecten vlak bij de grond of opnamens vanuit een laag standpunt. En vermits ik geen 40 jaar meer ben wordt dat moeilijk. Een originele hoekzoeker van canon is wel prijzig, daarom is mijn vraag of er iemand een vergelijkende oplossing heeft of iemand zoiets te koop heeft.

bedankt, groetjes

zivview??
    kost 145 euro denkek zo bij corné
    een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

Comment

zelf iets maken met prismas!
      foto als spiegel of als venster?

Comment

Je kan op zoek gaan naar een hoekzoeker van een ander merk.
        Ik heb zelf een eyecup van een onbekend merk op m'n 300D zitten die na een klein beetje vijlen (halve milimeter) perfect paste.
        Effe googlen zal wel helpen.

Ik kwam het laatst nog tegen, anglefinder B (geloof ik) is een oud model hoekzoeker die je nog wel eens op ebay tegenkomt.
        Canon 30D|Zenitar 16 f/2.8|Canon 35 f/2|85 f/1.8|MP-E 65|100 f/2.8 macro
        EdwinBont.nl Verkoop: FotoNatura (Showcase » Portfolio's » Nationaal » Edwin Bont)

Comment

is dit niks voor jou?

zigvieuw

of dit?

doe het zelf
          grts; M

Comment

Bedankt voor de tips, zeker die doe het zelf, ik hang al in de gordijnen voor er 2 geleiders uit te halen, liever scheven gordijnen en dat ik een hoekzoeker heb.

Allemaal bedankt,

albert

Comment

Foto Walser.de verkoopt hoekzoekers onder zijn eigen merk
              Walimex, voor de meest gangbare cameras.
              (onder Foto Zubehör) +- 120 Euro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door artman

bedankt, groetjes
                Ik heb er hier een. De Zigview electronische zoeker met Canon adapter. Ik gebruik hem in verhouding niet zo veel, en doe hem weg voor 120 €. Zo goed als nieuw, slechts één batterijlading gehad. Stuur een PM als je interesse hebt.
                Fullator
                Fotostudio Candela Zone
                website: http://www.chronax.be
                website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
                  Ik heb er hier een. De Zigview electronische zoeker met Canon adapter. Ik gebruik hem in verhouding niet zo veel, en doe hem weg voor 120 €. Zo goed als nieuw, slechts één batterijlading gehad. Stuur een PM als je interesse hebt.
                  Heb interesse
                  Is die Zigview electronische zoeker de zilverkleurige uitvoering? En welke batterij(tjes) zit(ten) er in?

PM gestuurd
                  Last edited by Debruri; 22 oktober 2005, 14:22.
                  EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                  debruri.be

Comment

Working...
                  X