Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ipod en Canon a70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ipod en Canon a70

Is het mogelijk om met een Ipod foto's van een Canon A70 camera te halen?

En zijn er reeds gebruikers van zo'n Ipod die mij meer kunnen vertellen over gebruiksgemak ed.?
    Ik was op zoek naar "basic" mp3-speler met HD, maar deze functie lijkt mij erg handig daar ik op reis al snel door de geheugenkaarten heen zit.

Re: Ipod en Canon a70

Veel gebruikers van de nieuwe iPod Video zullen er nog niet zijn (Behalve Steve Jobs). Mischien de nieuwe overwegen?
    Een Belkin Card reader en hopsa.

Groetjes Bert
    Nikon Coolpix 5900;
    Droomt over papa's D 70.

Comment

er bestaat een iPod connectie stukje voor de iPod Foto.
      maar, de iPod photo kan je niet meer krijgen sinds enkele dagen, enkel de nieuwe iPod is nog te verkrijgen (met videofunctie dus) en dat zal even wachten worden op het connectie stukje (ipod connectie - usb connectie) voor de iPod (video)

owja, als je een iPod koopt, koop hem dan in de iPod Store, is zo ie zo het goedkoopst...
      SHARPimages.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrederikV
        er bestaat een iPod connectie stukje voor de iPod Foto.
        maar, de iPod photo kan je niet meer krijgen sinds enkele dagen, enkel de nieuwe iPod is nog te verkrijgen (met videofunctie dus) en dat zal even wachten worden op het connectie stukje (ipod connectie - usb connectie) voor de iPod (video)

owja, als je een iPod koopt, koop hem dan in de iPod Store, is zo ie zo het goedkoopst...
        Goedkoper dan online?

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
        X