Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon DK-20 oogdop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon DK-20 oogdop

De DK-20 oogdop die standaard met de D70s meekomt past ook perfect op de D70 en is ideaal om de gemakkelijk verloren originele rubber oogkap te vervangen.

Alleen... is er iemand al in geslaagd om zo'n DK-20 in België of Nederland los te kopen?

Ik heb er eentje in bestelling sinds begin mei!
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Re: Nikon DK-20 oogdop

Oorspronkelijk geplaatst door baloo
    De DK-20 oogdop die standaard met de D70s meekomt past ook perfect op de D70 en is ideaal om de gemakkelijk verloren originele rubber oogkap te vervangen.

Alleen... is er iemand al in geslaagd om zo'n DK-20 in België of Nederland los te kopen?

Ik heb er eentje in bestelling sinds begin mei!
    Grobet in Antwerpen eens proberen... Heeft ze zeker reeds gehad enkele maanden geleden...

Comment

besteld bij de beuckelaer ...2 dagen erna met post toegekomen.
      www.loft6.be

Comment

De mijne is juist bij Grobet in bestelling...

Bedankt voor de tip, misschien moet ik De Beuckelaer eens rechtstreeks proberen? Dat is trouwens vlakbij de deur (voor mij). Was dat recent of al langer geleden?
        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door baloo
          De mijne is juist bij Grobet in bestelling...

Bedankt voor de tip, misschien moet ik De Beuckelaer eens rechtstreeks proberen? Dat is trouwens vlakbij de deur (voor mij). Was dat recent of al langer geleden?
          ik ben naar mijn plaatselijke fotograaf geweest (www.studiodirk.be) en die heeft gebeld naar de beuckeler en gevraagd het op te zenden met post om portkosten te sparen. 2 dagen erachter mocht ik naar fotograaf om voor paar euro mijn oogdop op te halen.
          www.loft6.be

Comment

Working...
          X