Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PD70X

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• PD70X

Vandaag PD70X /60GB ontvangen.Overbrengen van fotos van CF kaart naar PD70x geen problemen.
    vraag:1Kan men fotos vanaf pd70x rechtstreeks ook verwijderen,of moet je iedere keer een harddisk format doen zoals in handleiding blz 17 staat? Bij mij lukt het me niet om een format te doen,zelfs formatting indicator door te scrollen zoals in handleiding blz 17 staat vermeld verschijnt niet.(Harddisk was al geformatteerd bij levering,misschien daarmee???)
    2)Welke gewone niet oplaadbare batterijen best gebruiken?
    3)Waar kan ik aan europese netadapter of een soort adapter voor pd70x om op stekker bovenop te plaatsen geraken, er zat namelijk een australische AC adapter bij.Dank voor respons..en groetjes...
    toffe bendie BD's
    Last edited by rexabe; 29 juli 2005, 16:23.
    [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

Re: PD70X

1 neen
    2 eerst was er de pd7x, nu de pd70x -> verschil: zeker de voltage regulator... search maar even... en je zal zien... (oplaadbaar of alak.. het mag..
    3 als je het bij pin aangekocht hebt, moet het er zeker bijzitten...
    -=- Light is the key...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
      3 als je het bij pin aangekocht hebt, moet het er zeker bijzitten...
      Hallo,

Ik heb demijne ook van bij PIN en het adaptor-kopje voor Europese stopcontacten zat er niet bij.

Een vriendelijk mailtje gedaan en hij stuurt het gratis op. Dat noem ik nog eens service

mvg Sven

Comment

ik heb dezelfde van bij PIN
        er zat een Europese stekker bij

snel machientje
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Vandaag PD70X 40Gb toegekomen, ben aan 't opladen (al 50 minuten). Straks testen.

Ik heb gekocht bij DGS in EDE, o.a. om zeker te zijn van adapter op 220 volt met juiste stekker.
          | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

Comment

240 min voor opladen batterijen, pff ... enkele seconden voor het overzetten van 70 MB.
            | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Baron
              240 min voor opladen batterijen, pff ... enkele seconden voor het overzetten van 70 MB.
              U doet er rapper over met een oplader voor batterijen, mijne doet er 120 min. voor (2300 mAh).
              Maar er zijn opladers die er een 15 min voor nodig hebben bv; Varta .
              De mijne zijn van GP. De snelste zijn bij GP 30 min.
              Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
              Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Let wel op: snel laden is niet altijd even goed laden! Duppelladen kan denk ik nog niet met die super-snel-laders.

Veiligheidshalve laat ik de compactdrive altijd zelf zijn eigen batt. laden. Zeker met die eerdere versie van de Com.Dr.
                een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

Niemand die weet waar ik een Europees adapterkopje kan vinden voor australische AC Adapter??????
                  [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door refibe
                    Niemand die weet waar ik een Europees adapterkopje kan vinden voor australische AC Adapter??????
                    Als je hem bij Vasa besteld hebt, vraag er dan een... hij stuurt deze zeker op!
                    -=- Light is the key...

Comment

Je kan ook een universeel adapter gebruiken, overal te koop en overal te gebruiken.
                      Deze is van swiss world adapter (duur).
                      Te weinig L

Comment

Op de luchthaven hebben ze dat zeker. Mss eens vragen aan iemand om mee te brengen voor jou. Je kan ze zelfs in de vlieger zelf kopen.
                        Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Allemaal bedankt voor jullie respons
                          En nu maar duimen hé....
                          toffe bende die BD's

Comment

Gevonden in luchthaven ,9 euro met BTW ...
                            Nogmaals dank voor de tip xentro...
                            toffe bende die BD's

Comment

Toch een toffe bende hé .

Comment

Working...
                              X