Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Als ik uw pm goed begrijp moet ik gewoon mijnen koffer binnenbrengen.
Ik krijg dan bericht wanneer 'm, op maat met schuimrubber gevuld, afgehaald kan worden
Bij http://www.pelicanpro.com/ kan je dit ook vinden. Een handig middeltje om deze dingen netjes te snijden is een elektrisch vleesmes (maar altijd eerst vragen aan de chefkok voor je het gebruikt hé! ). Heb het al verschillende keren op die manier gedaan: dit werkt heel proper!
Ik heb mij al afgevraagd, moest je een mal maken van de verschillende onderdelen die in de koffer moeten, die plaats je in een houten kader , ter grootte van de koffer en dan opspuiten met isolatie schuim om op die manier een vulling te maken die perfect in de koffer past. Soms wordt verpakking op die manier opgevuld met het toestel er midden in (in een plastiek zak) Heeft iemand hiermee ervaring ?
Ik ben het ook met geluidsisolatie aan het proberen.
2 stukken van 150 bij 50 cm kosten bij gamma 9 eur oid.
Ik heb 1 laag op de bodem en 1 laag op het deksel gekleefd (dubbelzijdig plakband).
de rest heb ik dubbel genomen zodat ik daar gaten in kan snijden om lenzen in te leggen. Maar daar heb ik de tijd nog niet voor gehad.
hier zijn een paar fototjes om het duidelijk te maken :
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
Welke lijm kan je hiervoor eigenlijk het beste gebruiken? De enige die ik hier liggen heb is volgens mij te agressief en gaat waarschijnlijk de schuimrubber smelten.
Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800
Met behulp van deze schuimrubbermat kunt u de indeling van uw koffer helemaal zelf bepalen. Door het voorgevormde raster (± 1,5 x 1,5cm) kunt u met behulp van een mes uw eigen vorm uit de mat snijden. Daardoor ontstaat de gewenste contour. Hierdoor kunnen kwetsbare voorwerpen als laserwaterpas en foto-apparatuur veilig worden opgeborgen en getransporteerd.
Technische specificaties:
Afm. (lxbxh) 455 x 320 x 60 mm. 4.95€
Welke lijm kan je hiervoor eigenlijk het beste gebruiken? De enige die ik hier liggen heb is volgens mij te agressief en gaat waarschijnlijk de schuimrubber smelten.
maar er zijn spuitbussen met lijmspray en die is meestal niet agressief.
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
Ik heb deze geluidsmatjes hangen in mijn kelder. kheb ook al restjes gebruikt om ergens iets op te vullen dat beschermd moest worden en het deed prima dienst.
Het moet, gelijk hier al gezegd is, speciale lijm zijn want met zelfs gewone hobbylijm loop je het risico het schuim op te frete.
De speciale lijm vindt je in betere doe-het-zelf zaken. Het zijn kleine of grote verfpotten met daarin lijm die je gewoon op het te lijmen oppervlak bestrijkt met een verfborstel.
Oorspronkelijk geplaatst door thomashoubenBekijk bericht
De speciale lijm vindt je in betere doe-het-zelf zaken. Het zijn kleine of grote verfpotten met daarin lijm die je gewoon op het te lijmen oppervlak bestrijkt met een verfborstel.
Of kijk eens in een zaak waar ze banken/stoelen stofferen.
Comment