Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Statief Manfrotto MVKBFRL Live befree

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Statief Manfrotto MVKBFRL Live befree

    Hallo.
    Dit statief Manfrotto MVKBFRL Live befree kompleet met 2 wegkop video aangekocht, maar kan ons studentje die ook foto's wil maken daar een L plaat op monteren voor het maken van portretfoto.
    Zij heeft de EOS R7 maar twijfelt nog of de Sunway L plaat voor de EOS R7 op dit Manfrotto statief past. Of zijn er andere platen voor deze camera en statief ? Je ziet enkel balhoofden met een L bracket, of niet?
    Met dank.

  • #2
    Ik heb er net eentje gekocht van LeoFoto voor de zelfde prijs ongeveer.
    Mijn inziens een pak betere kwaliteit.
    Tevens ook Arca Swiss compatibel wat super handig is.
    Je kan de plaatjes kopen voor een prikje op ali express.

    De videokop die ik nu heb van LeoFoto voldoet aan al mijn wensen.
    Super degelijk spul.

    TIP: Koop die in Duitsland. Scheelt al snel 100 euro goedkoper.

    Comment


    • #3
      Dank u, Maar dit statief van Manfrotto is al aangekocht, zoek dus enkel nog een passende L bracket plaat.

      Comment


      • #4
        Het komt er dus kort op neer dat je niet nagedacht hebt waaraan het statief allemaal aan moest voldoen.
        m.a.w. een passende L bracket ga je niet vinden.

        In mijn ogen is het statief geheel niet geschikt voor het secondaire doeleinde voor het "studentje"

        Comment


        • #5
          Je kan eventueel een adaptor gebruiken zoals die hieronder. Daar past dan een normale L bracket in.

          Comment


          • #6
            in2lapland, inderdaad, dat klopt als een bus wat u zegt.
            Polcastrol, zal dit eens voorleggen aan haar, Bedankt.

            Comment


            • #7
              Ik hoorde van een hobby fotograaf dat de- Manfrotto MS050M4-Q5 L-Bracket
              mogelijk wel op deze statiefkop zou passen.
              Voor ik terug een miskoop doe, en dit spiksplinternieuw statief op 2de hands zet, graag een mening of dit klopt, van kenners van deze (voor mij,) verwarrende hoeveelheid aan soorten.

              Comment


              • #8
                MS050M4-Q5 is niet geschikt voor de R7.

                Comment


                • #9
                  Niets meer aan te doen, zal een ander statief moeten worden, maar wel erg bedankt.

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door v-roy Bekijk bericht
                    Niets meer aan te doen, zal een ander statief moeten worden, maar wel erg bedankt.
                    Een ander statief is niet nodig: voor portretfoto's kunt u de videokop vervangen voor een balhoofd. https://www.foto-groep.nl/statieven/...060001258.html
                    Last edited by Binnenuit; 9 november 2023, 11:38.

                    Comment

                    Working...
                    X