Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opslagmedium tijdens vakantie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • opslagmedium tijdens vakantie

    Hey iedereen,

    In augustus vertrek ik voor 2 weken naar Turkije en ben daar uiteraard van plan om heel wat foto's te trekken. Mijn vraag is nu of er iets bestaat waarbij mijn geheugenkaart (Sd card) gelezen en opgeslagen kan worden op een extern geheugen. Ik heb ook geen idee van de opslagcapaciteit van zo'n extern medium. Aan welke prijs is dit beschikbaar en eventueel welke winkels in Vlaanderen (regio Sint-Niklaas - Antwerpen). Zijn er nog andere alternatieven?

    Ik weet dat dit heel wat vragen zijn, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast heel hard bedankt.

    Groeten Dimitri

  • #2
    Re: opslagmedium tijdens vakantie

    Doe eens een search op "Image Tank" , en je bent de rest van het weekend aan het lezen

    Oke , nu weer serieus

    Wat je denk ik wilt , is een z.g Image Tank.
    Dit is een mobiele harddisk , waar een sleuf inzit voor je geheugenkaart. Deze werkt op een oplaadbare batterij.
    Als je kaart vol is , dan kopieer je deze naar de harddisk en bij thuiskomst , zet je de foto's gewoon over op je computer.

    Ik heb zelf recent een 30 gig Image Tank gekocht , omdat ik dit jaar op vakantie niet aan 2 gig aan geheugenkaartjes niet genoeg heb.

    Er zijn veel verschillende Image Tanks , in verschillende prijsklasses.

    Mijn Image Tank heb ik voor 170 euro gekocht........m.a.w voor de prijs van een 2 gig geheugenkaart , heb je een apparaat waar je 30 gig op kwijt kunt

    gr Hans
    Last edited by Hanske; 3 juni 2005, 10:03.
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Re: opslagmedium tijdens vakantie

      staat trouwens eentje in de makrofolder van deze maand.
      foto als spiegel of als venster?

      Comment

      Working...
      X