Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meerdere geintereseerden voor Singh-ray filters?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meerdere geintereseerden voor Singh-ray filters?

    Hoi Allemaal,

    Ik heb enkele dagen geleden een bestelling gedaan bij http://www.singh-ray.com . Deze filters zijn hier in de omgeving niet te krijgen, dus als er nog meer mensen geinteresseerd zijn, kunnen we misschien de verzendkosten en inklaringskosten delen. De filters worden naar mijn adres verzonden en ik kan ze dan weer naar jullie doorsturen (verzendkosten voor eigen rekening). Ik realiseer me dat deze filters voor de meesten niet interessant zullen zijn, maar welllicht voor een enkeling.
    Graag snelle reacties, mijn bestelling wordt over enkele dagen verzonden.

    K hoor t wel,

    Wendy

  • #2
    Re: Meerdere geintereseerden voor Singh-ray filters?

    Hoeveel kost die vari ND eigenlijk (afhankelijk van grootte, maar richtprijs is wel handig). Dat lijkt me we een mooi filter.
    Tijs
    Nikon D70 | nikkor AFS DX 18-70 f/3.5-4.5G | Nikkor AF 70-300 f/4-5.6G |Lowepro Nova 4 AW | Manfrotto 55db + 141RC

    Comment


    • #3
      Re: Meerdere geintereseerden voor Singh-ray filters?

      schrik niet, die vari filter is 350 dollar voor alle maten. Maar er staat backordered bij, dus waarschijnlijk nu ook niet leverbaar.

      Tja, goedkoop zijn ze helaas niet

      Comment


      • #4
        Re: Meerdere geintereseerden voor Singh-ray filters?

        't Is al een oude tread, maar ik wil hem toch even naar boven halen
        Iemand ervaring met dit filter? Hij is nu ook verkrijgbaar met polarisatiefilter! Is wel niet goedkoop.
        http://www.myricreaties.be

        Comment


        • #5
          Re: Meerdere geintereseerden voor Singh-ray filters?

          Hallo,

          Zonder nieuw topic te starten wou ik via deze eens informeren welke filtersytemen er bestaan en wat jullie ervaringen zijn en tips zijn.
          Ik beschik over de Canon EOS 40D met de kitlens 17-85. ik ga me in de toekomst nog een 70-200 tele aanschaffen.
          Nu heb ik gehoord dat de B+W goede filters zijn maar dat het 'voorschuifsysteem' van Cokin zeer praktisch is. Is bv de verhouding kwaliteit lens tot de verhouding belangrijk? Heeft het nut om een B+W te kopen voor mijn kitlens? Volstaat een Cokin systeem? Is het kwaliteitsverschil groot?

          Groeten en bij voorbaat dank

          Comment


          • #6
            Re: Meerdere geintereseerden voor Singh-ray filters?

            Oorspronkelijk geplaatst door Bartdp Bekijk bericht
            Hallo,

            Zonder nieuw topic te starten wou ik via deze eens informeren welke filtersytemen er bestaan en wat jullie ervaringen zijn en tips zijn.
            Ik beschik over de Canon EOS 40D met de kitlens 17-85. ik ga me in de toekomst nog een 70-200 tele aanschaffen.
            Nu heb ik gehoord dat de B+W goede filters zijn maar dat het 'voorschuifsysteem' van Cokin zeer praktisch is. Is bv de verhouding kwaliteit lens tot de verhouding belangrijk? Heeft het nut om een B+W te kopen voor mijn kitlens? Volstaat een Cokin systeem? Is het kwaliteitsverschil groot?

            Groeten en bij voorbaat dank
            Ik denk dat je dan toch beter een nieuw topic had geopend!
            http://www.myricreaties.be

            Comment


            • #7
              Re: Meerdere geintereseerden voor Singh-ray filters?

              Hallo,

              Kan er dan mss iemand van de admins een topic van maken?

              Groetjes en bij voorbaat dank

              Comment


              • #8
                Re: Meerdere geintereseerden voor Singh-ray filters?

                Oorspronkelijk geplaatst door Rikkie Bekijk bericht
                't Is al een oude tread, maar ik wil hem toch even naar boven halen
                Iemand ervaring met dit filter? Hij is nu ook verkrijgbaar met polarisatiefilter! Is wel niet goedkoop.
                Blijkbaar niemand! Heb 'm dan maar zelf besteld
                http://www.myricreaties.be

                Comment

                Working...
                X