Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even wat raad a.u.b

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Even wat raad a.u.b

Wat is het beste statief dat jullie kunnen aanraden voor een Nikon D70? Welke kop?
    Bedankt voor de info!

Re: Even wat raad a.u.b

De eerste raad die ik je kan geven is: zet je thread bij het goede forum.
    Deze vraag hoort bij de rubriek accessoires.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sandstalker
      De eerste raad die ik je kan geven is: zet je thread bij het goede forum.
      Deze vraag hoort bij de rubriek accessoires.
      Precies , vandaar dat ik hem even verplaats
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rogierke
        Wat is het beste statief dat jullie kunnen aanraden voor een Nikon D70? Welke kop?
        Het beste statief is een Gitzo of een Manfrotto of iets anders

Met andere woorden: als je vraag niet wat specifieker is (Wat fotografeer je? Hoe groot is je budget? Welk gewicht wil je nog rondsleuren?...) kan je je ook niet aan echt specifieke antwoorden verwachten....

En daarnaast is die vraag al 100-en keren gesteld en zou een eenvoudige zoek-opdracht je denkelijk ook al verder helpen.
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

ik heb voor mijn d70 en lenzen een manfrotto prob 055 met een 486 rc04 ballhead.

prijs 250 euro.

lees hier mijn bevindingen maar es.
          http://users.skynet.be/immage/statief.html

Comment

D70 of iets anders, maakt niet uit - 't is allemaal dezelfde vijs
            En om op de vraag te antwoorden: het beste statief is waarschijnlijk iets als een carbon Sachtler met Arca Swiss B2 balhoofd. Als het minder dan 2500 euro moet kosten er was hier onlangs een thread over. Samengevat vinden veel mensen (ook ik) dat een Manfrotto 190 met een midrange Manfrotto balhoofd heel goed is prijs-kwaliteit. Of proberen om in okkazie op iets te botsen... succes ermee Kris.

Comment

trekt zo'n Walimex statief of Vivanco op iets? Die zijn op ebay te koop voor bijna geen geld! Ik weet ook wel dat Gitzo en Manfrotto stukken beter zijn, maar voor dat prijsverschil? Ik zou het statief mee op reis nemen ( rugzak) naar Myanmar en verder zou het een degelijk all round statief moeten zijn
              Last edited by Rogierke; 1 mei 2005, 21:59.

Comment

Working...
              X