In een ander topic lees ik dat een reserve batterij voor de D70 overbodige luxe is, daar je die niet nodig hebt.
Het klopt dat je heel veel foto's kan nemen met één batterij.
Mij is het gelukt van ruim 1000 foto's te nemen zonder op te laden.
Maar, aangezien ik toen de ervaring had van, ja nu sta ik hier, zonder batterij en zonder de mogelijkheid die op te laden, riskeer ik het niet meer en laad ik elke keer mijn batterij op, als ik weet dat ik veel foto's ga nemen (en dat is natuurlijk altijd )
Nu komt hier mijn vraag:
daarom herlaad ik de batterij elke keer, maar verkort dit de levensduur niet van de batterij? ze hebben mij bij Nelissen wel gezegd dat het geen kwaad kan, maar mag ik dat elke keer zo doen? of kan het geen kwaad voor één enkele keer?
Zijn er mensen die ook elke keer hun batterij opladen, of ben ik de enigste?
Kan je aan de D70 zien wanneer de batterij half is? ik dacht van niet.
Het klopt dat je heel veel foto's kan nemen met één batterij.
Mij is het gelukt van ruim 1000 foto's te nemen zonder op te laden.
Maar, aangezien ik toen de ervaring had van, ja nu sta ik hier, zonder batterij en zonder de mogelijkheid die op te laden, riskeer ik het niet meer en laad ik elke keer mijn batterij op, als ik weet dat ik veel foto's ga nemen (en dat is natuurlijk altijd )
Nu komt hier mijn vraag:
daarom herlaad ik de batterij elke keer, maar verkort dit de levensduur niet van de batterij? ze hebben mij bij Nelissen wel gezegd dat het geen kwaad kan, maar mag ik dat elke keer zo doen? of kan het geen kwaad voor één enkele keer?
Zijn er mensen die ook elke keer hun batterij opladen, of ben ik de enigste?
Kan je aan de D70 zien wanneer de batterij half is? ik dacht van niet.
Comment