Mijn all in one printer is stuk. Mijn oog is gevallen op de canon pixma MP760. Is er iemand die daar ervaring mee heeft. Naast mijn aio heb ik ook nog een fotoprinter de canon i950. Deze bevalt mij heel goed. Het zou echter kunnen dat de pixma MP760 net zulke goede fotoafdrukken maakt als de i950. Dat denk ik omdat de i950 al weer enkele jaren oud is en de techniek uiteraard is voortgeschreden. Wie kan mij een stukje verder helpen in het denkproces?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
All-in-One
Collapse
X
-
-
Re: All-in-One
Ik ken die types niet zo goed, maar kijk wel uit dat je zeker een all-in-one koopt waarbij er gebruik gemaakt wordt van aparte inktpatronen per kleur (anders worden de afdrukken erg duur). En de kans is wel heel erg groot dat er dan ook wel dezelfde printkop inzit, die prints aflevert die vergelijkbaar zijn met de gewone printers uit de Pixma-reeks.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
-
Heb zelf de MP 730, een ouder model (voor de Pixma-reeks) en ben er zeer tevreden over. Inktkassette's zijn apart en kosten een dikke 10€ voor de kleurencassette's en een 14€ voor de (grotere) zwarte. Ik print er vrij veel foto's mee af en de kwaliteit is uitstekend. Ook het copieëren/faxen gaat uitstekend. Als je dit (pixma-)toestel in samenwerking met een Canon fototoestel gaat gebruiken kan ik het ten zéérste aanraden. Samenwerking loopt als een trein!
Net zoals "Black Bandit" heb ik niet naar de specs van de Pixma MP 760 gekeken, maar afgaande op het nr° (MP 760 versus MP 730) veronderstel ik dat de Pixma de nieuwere versie is van mijn MP 730 Photo, en dus normaal nog betere afdrukken moet afleveren. Toch even verifiëren ivm de aparte inkttanks hoor, als je zeker wil zijn!
Hopelijk van enig nut...
Greetz,
The FonzExactemundo!
Comment
-
Bedankt voor de reacties. De MP760 heeft 5 inkttanks. De i950 die ik heb heeft er 6. Ik neem aan dat dat niet zo erg veel verschil gaat maken, temeer daar in de mp760 de nieuwste techniek is verwerkt. (mag ik toch van uitgaan)
Comment
-
-
Ik print er vrij veel foto's mee af en de kwaliteit is uitstekend. Ook het copieëren/faxen gaat uitstekend. Als je dit (pixma-)toestel in samenwerking met een Canon fototoestel gaat gebruiken kan ik het ten zéérste aanraden.tip of niet?
Exactemundo!
Comment
-
Reintje,
Heb nu zopas mijn eerste inktcassettes moeten vervangen. Blijkbaar kan je na de melding dat de cassettes bijna leeg zijn toch nog gewoon verder printen tot de laatste druppel inkt. Wanneer ze echt leeg ( idd tot de laatste drup) wordt je hiervan ook verwittigd en kan je ze nog altijd vervangen, de printer weigert dan overigens te printen...
Voor alle duidelijkheid: Ik gebruik de MP 730 Photo!
Greetz,
The FonzExactemundo!
Comment
-
Comment