Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Stuur een mailke voor de prijs van bvb 10 stuks incl adapters en je hebt ze ook aan 150 euro, misschien nog minder
geloof me, ik had ook zo een redelijk goedkope winkel, echt veel doen ze er niet af !!!!!!!
uiteraard was het nog iets duurder bij mij (topfoto heeft bvb erna zijn prijs al verlaagd etc.), maar vergeet niet dat ik geen risico wilde lopen met de verzending, en daar betaal je voor.
ik betwijfel of je hier voor 10 stuks goedkoper dan 150 EUR gaat uitkomen. reken bij 143 nog de verzendkosten, en je zal niet zo veel onder die 150 EUR uitkomen.
had ik 25 stuks bekomen, dan had de verkoper er nog per stuk 1 EUR af gedaan. dus echt genereus is dat niet, maar alle beetjes helpen, en het was al een unieke prijs!!!!
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
geloof me, ik had ook zo een redelijk goedkope winkel, echt veel doen ze er niet af !!!!!!!
Ik heb in de tijd bij oege-energy.de ook 8 stuks besteld (zonder HDD) ze zijn toen ook van 139 naar 105 gegaan. Het gaat hem niet om onder die 150 te zakken. Ik geef gewoon meerdere adressen waar je ook rond die prijs zit. Allemaal die zever met geheimdoenerij. Als je iemand kan helpen zijn x-drive wat goedkoper te vinden waarom niet gewoon een link geven of moet dat tegenwoordig ook al iets opbrengen?
die ene winkel zal het hem toch ook niet maken he !!!!!!!!!!!! en de reden heb ik gezegd, en ik ga mijn woord niet breken omdat één iemand hier dat bizar vindt. als die winkel dat vraagt, doe ik dat gewoonweg niet. anders kan ik er nooit meer aankloppen. beide partijen moeten ekaar kunnen vertrouwen, daar draait het altijd om, en dat vertrouwen ga ik niet domweg schenden, om slechts 1 adresje meer te geven aan deze persoon.
uw korting: knap gedaan, maar dat is op zich al een product dat niet veel kost. nu koop je dat ook weeral voor nog minder, dus kan je raden hoeveel ze er toen winst op makten. een 40 Gb HDD voor een laptop is zo goedkoop niet, dus die 150 EUR was echt goedkoop (zeker als de week erop ze bij grobet in antwerpen 249 EUR staan). ik betwijfel dus echt of je bij die oege ,nog redelijk wat eraf zal krijgen. houd me wel op de hoogte moest je dat doen, ik ben wel geïnteresseerd. kan ik op mezelf vitten dat er nog een goedkopere winkel was. of puur uit interesse kan je ook altijd eens proberen
wat dat geld opbrengen betreft: ik weet niet wat je bedoelt, maar als je bedoelt dat ik ook maar 1 EUR met die groepsaankoop heb gezien, ben je aan het verkeerde adres. tijd dat ik erin heb gestoken, dat wel, en die tijd had ik verdorie in een pak andere zaken kunnen steken. kom dus niet af met zulke beweringen. maar ik geef je het voordeel van de twijfel, en ik zal het anders interpreteren, dus no hard feelings....
als die winkel dat vraagt, doe ik dat gewoonweg niet. anders kan ik er nooit meer aankloppen.
Geloofde dat echt zelf???? Een handelaar die vraagt: Ajuin jongen, gelieve mijn bedrijf niet te verklappen, ik riskeer nog meer x'drives te moeten verkopen
Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
uw korting: knap gedaan
Je moet daar geen cardiologie voor gestudeerd hebben, een mailke volstaat
150 EUR was echt goedkoop
ooit iemand iets anders beweerd?
kan ik op mezelf vitten dat er nog een goedkopere winkel was
Waarom? het is/was toch een mooi aanbod - vandaar dat er misschien nog andere mensen kunnen profiteren, maar ja......
tijd dat ik erin heb gestoken, dat wel,
'k weet het, ik spreek ook uit ondervinding Maar na één keer leveringsproblemen, werden mijn aktie's voer voor de geschiedkunde.
Ik bekritiseer niet je inzet, nodig voor zo'n aktie. Maar die geheimdoenerij, het gaat hier v*rd*mm* niet om een lading speed hé - maar een onnozele xdrive.
Wilt get nie zegge, zegget dan nie. Niemand heeft er ooit om gevraagd - jij bent zelf komen zeggen je fameuze handelaar niet te willen prijsgeven go figure!
Jij betwijfelt of één van die winkels aan dezelfde voorwaarden kan leveren, ja en..... Ik heb enkel die links informatief gegeven. En bij één ervan weet ik dat ze nog extra korting geven bij grotere aantallen. Waarom zou het dus niet kunnen?
Is Ajuin misschien de enige echte "king of discount"
oeioei, veel om te replyen, maar ik ga eraan beginnen
1) ik ben zeker niet de king van discount, maar ik betwijfel gewoon of het nog goedkoper had gekund. en dan ga ik weer een beetje vitten op mezelf, aangezien ik zo heb gezocht naar de goedkoopste en beste, en mijn 'onderzoek' dus misschien niet volledig was.... daarom ZOU ik op mezelf vitten. mijn onderzoek niet goed genoeg gedaan dan, hoewel het een mooi prijsje was waar ik sowieso voor had getekend.....tis een kwestie van de eer misschien, het gevoel te hebben er nog niet alles uitgeperst te hebben. maar soit, misschien geeft die oego of hoe hij ook noemt, geen korting, of verzendt ie met UPS (dan knap ik af), en zou ik dus voor niets 'vitten'.
maar waar zijn we eigenlijk over bezig.................................
2) ik was misschien fout, want ik heb naar die winkel gestuurd: "als u niet wil dat ik de winkel bekend maak, kan ik dat begrijpen. om de volgende redenen (die ik hierboven al heb aangehaald) kan ik daar gerust begrip voor opbrengen" etc. ................ ik heb het dus eigenlijk 'voorgesteld' misschien, maar ik kreeg een mailtje terug en daarin zei hij: ja, je hebt gelijk, misschien beter niet vermelden dan... ik heb het dus misschien een beetje uitgelokt, misschien had die verkoper daar zelf niet aan gedacht, maar ik ga nog altijd geen woordbreuk doen, en ook geen mailtje sturen om het hem te vragen
ik heb hem dus de vraag gestuurd en hij moest beslissen, tis dus niet dat hij zei: ajuin, niets zeggen he
3) ik heb het zelf aangekaart, maar in de vraag van fotofiel meende ik dat hij graag zou weten welke winkel... daarom dat ik hielp met te googlen naar duitse webwinkels, die mooie prijzen aanbieden
4) cardiologie of een mailke: je hebt het toch van 139 naar 105 gebracht. studies zijn niet nodig neen, maar toch wel het "lef" en de nodige argumentatie. dat doet niet iedereen hoor (de eerste winkel die ik +/- 25 stuks aanbood, gaf 1 EUR korting/stuk. we mogen al eens lachen nietwaar)
king of discount, haha, lol
oliver:
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment