Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke Printer?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke Printer?

Ben op het moment aan het twijfelen. Welke printer zou ik aankopen?
    De Canon PIXMA iP5000 of de Epson Stylus Photo R300?
    Wie kan me raad geven?

Bedankt
    Eric

Koop tussen 1 maart en 30 april 2005 een HP en krijg BTW terug

Koop tussen 1 maart en 30 april 2005 een HP Photosmart
    325 of 375, een HP Photosmart 8150 of 8450 printer,
    registreer uw aankoop op deze website http://h40131.www4.hp.com/be/nl/promoHome.asp
    en stuur Hp een kopie van uw aankoopbewijs.
    Registreer je aankoop en Hp betaald je dan de waarde van de BTW terug.

Comment

Re: Welke Printer?

ik heb de iP4000 en ben er uiterst tevreden over
      mijn ervaring is dat cartridges van de Epson printers veel sneller leeg geraken
      http://www.digimario.be

Comment

vorige week ook een ip4000 van canon aangeschaft,ongelooflijk content van deze printer,drukt werkelijk geweldige prints af!!!
        ook handig zijn de doorschijnende inktcartridges,zodat je kan zien hoeveel er nog in zit,en je kan alle kleuren apart vervangen!
        ik zou dit ding zeker niet meer willen missen hoor!!
        grts; M

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door meuwi
          vorige week ook een ip4000 van canon aangeschaft,ongelooflijk content van deze printer,drukt werkelijk geweldige prints af!!!
          ook handig zijn de doorschijnende inktcartridges,zodat je kan zien hoeveel er nog in zit,en je kan alle kleuren apart vervangen!
          volledig mee eens
          en het design krijg je er ook bij
          http://www.digimario.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door meuwi
            Idem

Comment

en niet te vergeten: de cartridges van canon zijn merkbaar goedkoper als die van epson. Ook in namaak-versies. En dit doordat Epson het nodig acht om chips in te bouwen in het cartridges, zogezegd om geen risico te lopen dat de inkt op raakt en de printer daardoor beschadigd. Maakt een cartridge wel gelijk zo'n 4-5€ duurder per kleur!! Mij niet gezien hoor.
              Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

Comment

Canon loopt een beetje achter op gebied van fading tov recente Epson en HP printers, als je zoekt op diverse forums kan je veel klachten vinden over fletse prints na een foto een maand aan de frigo te hangen... zelfs in de schaduw. Maar ze zijn wel absolute snelheidskampioen en de prijs van de inkt is goedkoper...

Opmerkelijk is dit persbericht van een paar dagen geleden... ze gaan er blijkbaar iets aan doen... benieuwd naar de eerste resultaten van het Wilhelm research...

wim
                Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Houdbaarheid of kleurvastheid

Hoe zit het eigenlijk met de kleurvastheid of houdbaarheid van de foto's.
                  Kan dit nergens terugvinden voor de canon IP 4000 of 5000.

Enkel bij de canon selphy DS 700 spreken ze over 100 jaar wat zeer lang is.
                  Maar hoe zit het met de anderen?

De afdrukkwaliteit benadert of is misschien gelijk aan die van het labo,
                  maar is de kleurvastheid dat ook?

Groeten
                  Bert

Comment

Bedankt alvast voor de zeer nuttige info. Had reeds op andere forums gelezen
                    dat je beter de ip4000 kan nemen dan de ip5000. Kleuren van de ip 5000 zouden veel fletser overkomen. Heb hier ook een testafdruk liggen van de ip 5000 en de ip8500. Wacht momenteel nog op eentje van de ip4000. Dan zal ik mijn keuze maken. Over de epson lees ik over het algemeen niet zo heel denderende meningen... zou nogal gemakkelijk verstoppen (spuitmonden).
                    En de prijs van de cartridges ligt veel hoger. HEb momenteel een oud geval staan (epson stylus color600) en met deze heb ik ook redelijk veel problemen
                    met verstopping... is echt ******.
                    Bedankt nog en see ya met ene canon pixma 4000 (waarschijnlijk)

Thanx
                    Eric

Comment

Zie ook hier!

Epson heel veel last van verstopte kanaaltjes, dure inkt, chips in catridges..

Geef mij maar Canon!

Gr,

sailor
                      Lid: BD 0249BE
                      D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

Comment

Vandaag de pixma 4000 gekocht en zeer tevreden... schitterende prints.
                        Gekocht bij Computer Cash & carry in aken voor 124€ +3 € voor de usb kabel.
                        Bedankt nog eens voor de goede info.

Groetjes
                        Eric

Comment

Working...
                        X