Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankopen bij PIN: nog geïnteresseerden?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aankopen bij PIN: nog geïnteresseerden?

Ik ben van plan een X-drive en wat geheugenkaartjes te kopen bij PIN. Zijn hier nog mensen geïnteresseerd, kwestie van de verzendkosten wat te drukken.

Of kan ik beter een kleine bestelling hebben, zodat de kans op duoanekosten kleiner is?

ik ben van Antwerpen, maar kan ook 'leveren' in Gent

Re: Aankopen bij PIN: nog geïnteresseerden?

Ik heb steeds de kaartjes toegestuurd gekregen zonder tussenkomst van de douanen, omdat dit verzonden wordt als "Electronic Document", de kans zit er dus in als je zending samen gaat met een xdrive dat je ook op je kaartjes BTW en invoer zal moeten betalen, dit moet je zowiso doen op de Xdrive.
    De verzending van kaartjes (mogen er meerdere zijn) kost altijd 33A$ dus ongeveer 17 Euro, ik zou je dus eventueel willen voorstellen dat ik kaartjes bestel en jij enkel de Xdrive. Let wel dit is maar een suggestie hé, mij maakt het niet uit ik bestel toch altijd voor mij alleen en betaal via Pay-Pal , ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Re: Aankopen bij PIN: Nooit meer pin voor mij

Vasa,

On 23/03, I’ve ordered a compact drive pd7x no hard drive + car charger.

Until now I still didn’t received a tracking number from you, in spite of you send me a mail on Monday 11/03, with confirmation that everything would be taken care of, I’m sure this all rest on a misunderstanding and hope that my order will be processed correctly

Thank you in advance
      __________________________________________________ _______________
      This is a receipt for the mail you sent to
      <vasa@powerinnumbers.com.au> at 13/04/2005 10:41 PM

This receipt verifies that the message has been displayed on the recipient's computer at 14/04/2005 5:24 AM
      .....Dyslexie.......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
        Ik heb steeds de kaartjes toegestuurd gekregen zonder tussenkomst van de douanen, omdat dit verzonden wordt als "Electronic Document", de kans zit er dus in als je zending samen gaat met een xdrive dat je ook op je kaartjes BTW en invoer zal moeten betalen, dit moet je zowiso doen op de Xdrive.
        De verzending van kaartjes (mogen er meerdere zijn) kost altijd 33A$ dus ongeveer 17 Euro, ik zou je dus eventueel willen voorstellen dat ik kaartjes bestel en jij enkel de Xdrive. Let wel dit is maar een suggestie hé, mij maakt het niet uit ik bestel toch altijd voor mij alleen en betaal via Pay-Pal , ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.

MVG, Jeff
        Da's een goeie suggestie

Heb je enig idee hoeveel BTW en invoer erbij komt voor een X-drive? Kwestie dat ik het anders beter elders koop. Hij is ong. 50 euro goedkoper in aanschaf, maar misschien vervalt dat wel als je verzending en invoer erbij telt?

Ik vertrek midden mei naar het buitenland, dus tegen dan moet ik in ieder geval mijn kaartje(s) en x-drive hebben.

Comment

10 EUR vaste kost ongeveer, en dan de 21% BTW....reken maar uit!!!!

ik begrijp niet waarom je niet in Duitsland wil aankopen. even zoeken, en je vindt daar ook uiterst scherpe prijzen, zonder douanebrol....

er zijn nog andere winkels in duitsland dan topfoto en aanverwanten he !!!!!

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
            10 EUR vaste kost ongeveer, en dan de 21% BTW....reken maar uit!!!!

ik begrijp niet waarom je niet in Duitsland wil aankopen. even zoeken, en je vindt daar ook uiterst scherpe prijzen, zonder douanebrol....

er zijn nog andere winkels in duitsland dan topfoto en aanverwanten he !!!!!
            ik wil die 40GB X-drive met MP3 mogelijkheid (van de groepsaankoop). Waar zou ik die in Duitsland betaalbaar kunnen vinden? Kan niets vinden bij Topfoto

Comment

tjah, die groepsaankoop, ik kan/mag mijn winkel niet prijsgeven....

maar ingo heeft zijn prijzen er al wel door laten zakken, ik geloof 190 inc. verzending ? ik weet niet wat ie kost bij vasa...

search via google naar VP3310, sites die eindigen op .de, impressum, en aanverwanten, en je zal op winkels uitkomen...

Comment

vasa steekt de geheugenkaartjes bij in de xdrive doos... dus geen kosten...
                douane kost voor xdrive ongeveer 13 euro.
                -=- Light is the key...

Comment

Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

goedkoper dan PIN dus, maar je hebt er niet de accesoires bij dan. maar geen probs met douane of terugzendingen...

je weet ook niet over hoeveel rpm het gaat (maar dat wist ik bij de groepsaankoop ook niet, er was daar gewoon geen keuze in...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                      tjah, die groepsaankoop, ik kan/mag mijn winkel niet prijsgeven....
                      Met alle respect, ajuin, maar met zo'n uitspraken heb ik het altijd moeilijk... Ik zou niet weten waarom je die winkel niet mag vernoemen. Als het van die winkel zelf is, dan zijn ze goed gek, want ze missen een pak positieve reclame...
                      Dit zet alleen maar aan tot allerlei suggesties... Kun je hierover wat duidelijkheid geven... (nu zouden we zelfs kunnen denken dat ze van de camion gevallen zijn )...
                      Canon 10D, glass, flashes & extra's
                      Fuji S602Z & extra's
                      www.CooMa.be BD0176BE

Comment

kijk, een winkel redeneert ook op volgende manier: ik had in totaal 24 geïnteresseerden, maar nadien blijken er nog veel geïnteresseerd te zijn. als ik die winkel prijsgeef, gaan die personen vragen: hey meneer, toen heeft u die verkocht voor xxxEUR, kan u dat nu ook niet voor mij doen? ik ben ook lid van BD, en u maakt toch geen verlies, anders zou u niet verkopen....

snap je? mensen zouden naar die winkel gaan en constant die verlaagde prijs vragen.

andere zaak: als ik het zeg, weet je hoeveel die winkel eigenlijk te veel vraagt aan de gewone klant, en tel daar nog eens de winst bij die hij op de groepsaankoop heeft gemaakt, en zo zouden ze zelfs anti-reclame kunnen maken. dus echte positieve reclame maken ze helemaal niet!!!!!!!!! ze geven eigenlijk grif toe dat ze veel te duur zijn..........

op hun vraag, en aangezien ik deze redenen zelf ook bedacht, maak ik de winkel niet bekend. weet echter wel: als die winkel niet had geleverd, had ik maar even een kleine 150.000 BEFkes aan jullie kunnen terugbetalen. dus ik liep een enorm risico, met als enig voordeel voor MIJ dat ik ook heb kunnen profiteren van die lage prijs.

wat die camion/boot/... betreft: denk je eens in, wat als er een defect had geweest? dan contacteren de mensen mij, en wie zou ik dan moeten contacteren? don soprano of wat..................!! als ik iets koop, is dat tegen de beste prijs, en met de beste garantie !!!!!!!!!!!

ik hoop dat je dit begrijpt en je mening een beetje bijschaaft, want van positieve reclame is eigenlijk echt geen sprake !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
                          kent iemand deze winkel?

en hoe heet een laderadaptor voor in de wagen in het duits?

Comment

winkel lijkt me in orde met de wetgeving, ervaring.....................can't help you, sorry

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotofiel
                              kent iemand deze winkel?

en hoe heet een laderadaptor voor in de wagen in het duits?
                              car adapter, staat ook op diene HL..site..
                              Last edited by de.lesse.be; 15 april 2005, 10:56. Reden: wrong link
                              -=- Light is the key...

Comment

Working...
                              X