Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Koop tussen 1 maart en 30 april 2005 een HP en krijg BTW terug
Koop tussen 1 maart en 30 april 2005 een HP Photosmart
325 of 375, een HP Photosmart 8150 of 8450 printer,
registreer uw aankoop op deze website http://h40131.www4.hp.com/be/nl/promoHome.asp
en stuur Hp een kopie van uw aankoopbewijs.
Registreer je aankoop en Hp betaald je dan de waarde van de BTW terug.
vorige week ook een ip4000 van canon aangeschaft,ongelooflijk content van deze printer,drukt werkelijk geweldige prints af!!!
ook handig zijn de doorschijnende inktcartridges,zodat je kan zien hoeveel er nog in zit,en je kan alle kleuren apart vervangen!
ik zou dit ding zeker niet meer willen missen hoor!!
vorige week ook een ip4000 van canon aangeschaft,ongelooflijk content van deze printer,drukt werkelijk geweldige prints af!!!
ook handig zijn de doorschijnende inktcartridges,zodat je kan zien hoeveel er nog in zit,en je kan alle kleuren apart vervangen!
volledig mee eens
en het design krijg je er ook bij
en niet te vergeten: de cartridges van canon zijn merkbaar goedkoper als die van epson. Ook in namaak-versies. En dit doordat Epson het nodig acht om chips in te bouwen in het cartridges, zogezegd om geen risico te lopen dat de inkt op raakt en de printer daardoor beschadigd. Maakt een cartridge wel gelijk zo'n 4-5€ duurder per kleur!! Mij niet gezien hoor.
Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel
Canon loopt een beetje achter op gebied van fading tov recente Epson en HP printers, als je zoekt op diverse forums kan je veel klachten vinden over fletse prints na een foto een maand aan de frigo te hangen... zelfs in de schaduw. Maar ze zijn wel absolute snelheidskampioen en de prijs van de inkt is goedkoper...
Opmerkelijk is dit persbericht van een paar dagen geleden... ze gaan er blijkbaar iets aan doen... benieuwd naar de eerste resultaten van het Wilhelm research...
Bedankt alvast voor de zeer nuttige info. Had reeds op andere forums gelezen
dat je beter de ip4000 kan nemen dan de ip5000. Kleuren van de ip 5000 zouden veel fletser overkomen. Heb hier ook een testafdruk liggen van de ip 5000 en de ip8500. Wacht momenteel nog op eentje van de ip4000. Dan zal ik mijn keuze maken. Over de epson lees ik over het algemeen niet zo heel denderende meningen... zou nogal gemakkelijk verstoppen (spuitmonden).
En de prijs van de cartridges ligt veel hoger. HEb momenteel een oud geval staan (epson stylus color600) en met deze heb ik ook redelijk veel problemen
met verstopping... is echt ******.
Bedankt nog en see ya met ene canon pixma 4000 (waarschijnlijk)
Vandaag de pixma 4000 gekocht en zeer tevreden... schitterende prints.
Gekocht bij Computer Cash & carry in aken voor 124€ +3 € voor de usb kabel.
Bedankt nog eens voor de goede info.
Comment