Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CompactDrive PD7X waar te koop in België

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• CompactDrive PD7X waar te koop in België

Dag vrienden,

Had eerst gedacht aan een laptop, maar om die telkens mee te sleuren voor een fotoshoot, ben ik nu terecht gekomen bij een CompactDrive PD7X. Maar is er soms iemand onder jullie, die weet of deze ergens verkocht wordt ik ons Belgenland. Liefts ergens in Vlaanderen,...zie het nogal ruim.

Mvg,

Serre
    Last edited by Serre; 10 april 2005, 11:12.
    Canon 10D - Sigma 24 - 70 f 2.8 EX DG - Canon 70 - 200 f 2.8 L - Canon 550 EX

Re: CompactDrive PD7X waar te koop in België

Nederland
    Last edited by xiii; 28 maart 2005, 20:53.
    .....Dyslexie.......

Comment

In Australië, maar het is sneller hier dan uit Vlaanderen : http://www.powerinnumbers.com.au
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Sneller ? . Ik heb de mijne vorige maandag besteld .Na verschillende emails verstuurd te hebben
        kwam de eerste reactie op zaterdag .Dit met de melding dat ze hem niet in stock hebben .Terwijl er wel degelijk op de webside stond dat hij in stock was.
        Nu is het nog afwachten wanneer hij wel terug op voorraad komt.
        Dit was mijn eerste bestelling bij PIN en ik weet niet of er nog ooit een vervolg komt.
        Dat hij niet in stock is tot daartoe , maar dat je 5 dagen moet wachten voor een reply van je email dat heb ik bij nog geen enkele andere online aankoop meegemaakt.
        Canon 5D + 40D + Canon 24-105L is + Canon 70-200 L4 + Canon 400 5.6 + Sigma 80-400 os + Sigma 180 macro + Tokina 12-24 F4
        website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wilmus24v
          Sneller ? . Ik heb de mijne vorige maandag besteld .Na verschillende emails verstuurd te hebben
          kwam de eerste reactie op zaterdag .Dit met de melding dat ze hem niet in stock hebben .Terwijl er wel degelijk op de webside stond dat hij in stock was.
          Nu is het nog afwachten wanneer hij wel terug op voorraad komt.
          Dit was mijn eerste bestelling bij PIN en ik weet niet of er nog ooit een vervolg komt.
          Dat hij niet in stock is tot daartoe , maar dat je 5 dagen moet wachten voor een reply van je email dat heb ik bij nog geen enkele andere online aankoop meegemaakt.
          Dat is eerder uitzondering dan regel dan... Ondertussen al 2 keer besteld, en altijd binnen dezelfde werkweek (!) geleverd geweest!
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Ik denk NERGENS!
            Ga naar Ede in Nederland, daar voeren ze hem in.
            een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
              In Australië, maar het is sneller hier dan uit Vlaanderen : http://www.powerinnumbers.com.au
              en als je bij pin koopt komt er daar dan nog extra invoer kosten bij??
              zou mij nog een cf kaart willen kopen ridata(ben daaar kontent af)
              maar heb eens horen zeggen dat men tegenwoordig op alles nog eens extra invoer taks moet betalen
              wie weet hier meer over?????
              grtz Tweetty
              bd0379be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tweetty
                en als je bij pin koopt komt er daar dan nog extra invoer kosten bij??
                zou mij nog een cf kaart willen kopen ridata(ben daaar kontent af)
                maar heb eens horen zeggen dat men tegenwoordig op alles nog eens extra invoer taks moet betalen
                wie weet hier meer over?????
                grtz Tweetty
                Vasa steekt de CF bij in de doos... en invoer voor de PD7x. is ongeveer 13Euro..
                -=- Light is the key...

Comment

Ga eens op de volgende site kijken, voor je dit product aanschaft:
                  http://www.compactdrive.info/

Daar staat geschreven:
                  "We are sorry to announce that we have discontinued the supply of Compact Drive PD7X. This is due to the fact that PD7X has high failure rate and thus we are unable to keep up good customer support on this product."

Daar ik ook opzoek ben naar een dergelijk apparaat, ben ik tijdens het rondzoeken op het net, bovenstaande tegengekomen.
                  tomprog.fotopic.net
                  NIKON D70 Shooter

Comment

Dat is info van een bedrijf dat de PD7X niet eens maakt... Het is een verdeler die blijkbaar misnoegd is over de samenwerking met de fabricant, want de PD7x is blijkbaar het toestel dat tot nu toe met de minste defecten op zijn naam staat.

Het bedrijf wat dit bericht de wereld in gestuurd heeft, heeft zelfs nog nooit 1 defecten PD7X teruggestuurd voor herstelling...raar hè!

Lees hier nog maar eens na: http://www.dgs-services.nl/Compactdrive/index.html
                    Last edited by Galdie; 31 maart 2005, 20:53.

Comment

Bedankt voor de snelle info...
                      Het was zeker mijn bedoeling niet om aan deze praktijken mee te doen
                      Ik was er alvast ingelopen.
                      tomprog.fotopic.net
                      NIKON D70 Shooter

Comment

Working...
                      X